سامسونگ W20 5G این ماه رونمایی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، گوشی جدید سامسونگ W20 5G قرار است در ماه نوامبر در رقابت با گوشی جدید موتورولا رونمایی شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در حالی که همه در حال بحث و گفتگو درباره آخرین گوشی تاشوی موتورولا هستند، رونمایی گوشی جدید سامسونگ W20 5G در ماه نوامبر نیز توسط تیزر جدیدی تایید شده است.

این گوشی جدید در ماه سپتامبر در مراسم Chinese Expo مشاهده شده بود و نام آن نیز همان زمان با تیزر منتشر شده ای تایید شده بود. طراحی جدید و نوآورانه این گوشی جدید باعث می شود صفحه نمایش آن بزرگ و کشیده باشد.

برنامه زمانی رونمایی از این گوشی جدید و سایر گوشی های سامسونگ برای هواداران آن بسیار جالب است. سامسونگ در حالی که در حال کار برای برطرف کردن مشکلات سامسونگ گلکسی فولد بوده، مشغول کار روی تولید سامسونگ W20 نیز بوده است. هنوز مشخص نیست که فروش این گوشی نیز در نوامبر آغاز می شود یا خیر.

سامسونگ W20 5G

یکی از نکات جالب آن است که موتورولا نیز قصد دارد از گوشی تاشوی جدید خود، Razr 2019 در ماه نوامبر رونمایی کند، بنابراین احتمالا سامسونگ در تلاش است که پیش از موتورولا از گوشی جدید خود رونمایی کند.

هواداران گوشی های تاشو قرار است با دو مورد از بهترین این گوشی ها در سال 2020 رو‌به‌رو شوند. هنوز مشخص نیست که برندهای دیگر نیز قصد دارند به تولید این گوشی ها رو بیاورند یا خیر. همچنین کماکان مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد گوشی های سری W خود را در خارج از چین نیز به فروش برساند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع