قیمت ایسوس ذنفون 6 لو رفت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رسانه کلیک – قیمت ایسوس ذنفون 6 فاش شد. این گوشی هوشمند تایوانی در نسخه پایه با قیمت 647 دلار و در بالاترین نمونه با قیمت 970 دلار به فروش می رسد.

جدیدترین پرچمدار ایسوس در تاریخ 16 مه به صورت رسمی در کشور اسپانیا معرفی می شود. به تازگی قیمت این گوشی هوشمند از سوی رسانه چینی ITHome در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارش جدید، قیمت ایسوس ذنفون 6 در نسخه های مختلف به شرح زیر است:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 647 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 776 دلار
  • 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی: 970 دلار

در گذشته شاهد انتشار پوستری از این گوشی هوشمند بودیم که نمای جلویی آن را به نمایش می گذاشت (تیزر ایسوس ذنفون 6 خبر از صفحه نمایش بدون حاشیه آن می دهد). بر اساس این تیزر، پرچمدار آینده ایسوس فاقد حاشیه در اطراف صفحه نمایش خود است.

این دستگاه فاقد بریدگی نمایشگر و یا حفره درون آن است و با توجه به این موضوع، انتظار می رود دارای مکانیزم کشویی دوگانه باشد. قدرت این دستگاه را جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز بالای 363,172 شده است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و یا سه گانه مجهز می شود؛ با این حال سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. ایسوس برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می کند.

بر اساس رندرهای گذشته، این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت فیزیکی است. به احتمال زیاد شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این محصول باشیم. در صورتی که اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس حقیقت داشته باشد، پرچمدار آینده ایسوس از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

طراحی ایسوس ذنفون 6 بر عهده تیم طراحی ذنفون 5 بوده است. با توجه به این موضوع، شاهد شباهت هایی میان این دو گوشی هوشمند خواهیم بود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع