گلکسی J7 Prime 2 بروزرسانی اندروید پای را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رسانه کلیک – گلکسی J7 Prime 2 به اندروید پای بروزرسانی شد. این آپدیت حجمی نزدیک به 1 گیگابایت دارد و پچ امنیتی ماه مه را به این محصول اضافه می کند.

دو روز پیش شرکت سامسونگ بروزرسانی اندروید 9.0 را برای گوشی گلکسی On7 پرایم عرضه کرد و حال شاهد انتشار این آپدیت برای گوشی گلکسی J7 Prime 2 هستیم.

این بروزرسانی دارای شماره ورژن G611FFDDU1CSD8 بوده و حجم آن کمی بیش از 1 گیگابایت است. در این آپدیت شاهد حضور پچ امنیتی ماه مه به همراه رابط کاربری One UI هستیم.

در حال حاضر لیست کامل تغییرات موجود در این بروزرسانی، منتشر نشده است؛ با این حال با اطمینان می توان خبر از حضور حالت تاریک و سازگاری باتری در این آپدیت داد.

این بروزرسانی تا دو هفته دیگر در اختیار تمام کاربران در کشور هند قرار می گیرد. در صورتی که خواهان نصب دستی این آپدیت باشید، می توانید به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی نرم افزار مراجعه کنید.

این گوشی هوشمند در اوایل سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی از صفحه نمایش 5.5 اینچی با فناوری PLS TFT بهره می برد. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی بوده و دارای نسبت تصویر 16:9 است.

این دستگاه به صورت پیش فرض دارای اندروید نوقا است و حال بروزرسانی اندروید پای را دریافت کرده است. قدرت گوشی گلکسی جی 7 پرایم 2 را چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7870 تامین می کند. این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. در جلوی آن، یک سنسور 13 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی J7 Prime 2 می توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و پورت microUSB اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع