فروش اولین حافظه mirco SD یک ترابایتی جهان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



این روز‎ها دستاورد‎های نوین تکنولوژی سرعت چشم‎گیری پیدا کرده و امکاناتی را برای ما فراهم کرده که روزی کمتر کسی تصورشان می‎کرد. شرکت سن دیسک حافظه جانبی میکرو اس‎دی خود با حافظه یک ترابایتی را که پیش‎تر وعده داده بود، به‌صورت گستره به فروش می‎رساند. برای ادامه خبر با تک تایمز همراه باشید.

اگر به دلایل بیشتری نیاز دارید تا باور کنید که صنعت گوشی‌های هوشمند این روز‎ها با سرعت فوق خطرناکی در حال پیشرفت است، به یاد بیاورید که تنها در پاییز سال گذشته بود که اولین گوشی یک ترابایتی سامسونگ عرضه شد. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۹ از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‎برد و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی micro SD نیم ترابایتی را نیز داشت.

سپس با عرضه گلکسی +S10، گوشی‎های هوشمند وارد مرحله جدیدی شدند. این گوشی از حافظه داخلی یک ترابایتی برخوردار بود و قابلیت پشتیبانی از حافظه‎های جانبی گوناگون را نیز داشت؛ و اکنون با کمک اولین کارت حافظه میکرو SD یک ترابایتی دنیا، «به‌راحتی» می‎شود گوشی‎های بالا رده را به ۲ ترابایت حافظه تجهیز کرد؛ و البته این حافظه محصول شرکت SanDisk است که امروز بالاخره پس از چندین اعلام رسمی، در آمریکا به فروش می‎رسد.

مسلماً که سرعت هم به اندازه ظرفیت حافظه مهم است و در این مورد هم حافظه مذکور شرکت سن دیسک عمکلرد خوبی داشته و  سرعت خواندنی ۱۶۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن ۹۰ مگابایت در ثانیه را ارائه می‎دهد. از ویدیو‎های Full HD و ۴K فوق HD نیز پشتیبانی می‎شود.

این حافظه جانبی، هم‌اکنون درسایت‎ خود شرکت سن دیسک و سایت‎های معروف زیادی همچون آمازون و بست بای با قیمتی حدود ۴۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‎رسد.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع