اوپو A9x با دوربینی 48 مگاپیکسلی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



اوپو یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محسوب می‌شود که گوشی‌های مخلتفی را ازجمله میان‌رده، پرچم‌دار و ارزان‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. این کمپانی گوشی جدید خود را به‌نام A9x معرفی نموده که از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند است و از بسیار جهات عملکرد خوبی دارد. در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

طراحی این مدل از نوع مدرن و کم‌حاشیه بوده و تنها حفره دوربین سلفی در قسمت جلویی دیده می‌شود. در واقع A9x از نسب نمایشگر به بدنه تقریبا ۹۰ دردصدی بهره می‌برد که آن را به یک گوشی مدرن و زیبا تبدیل کرده است. در قسمت پشتی نیز عنصر شیشه به‌کار گرفته شده تا شاهد یک گوشی زیبا باشیم. اما قابلیت اصلی A9x، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. این حس‌گر عکس‌های خوبی ثبت می‌کند که با توجه به قیمت محصول عالی تلقی می‌شوند. پس اگر قصد خرید یک گوشی با یک دوربین باکیفیت را دارید، A9x را سریعا بخرید. خوشبختانه این گوشی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد و از این رو کاربران زیادی می‌توانند آن را خریداری نمایید. اوپو یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در A9x استفاده نموده که عمر راضی‌کننده دارد و می‌تواند تا بنابراین می‌توانید تا ۱۰ ساعت به پخش مداوم ویدیو بپردازید. اما این تمام قابلیت‌های A9x نیست. فن‌آوری شارژ سریعی به یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های A9x مبدل گشته که آن را در کنار برترین‌های بازار قرار می‌دهد. این فن‌آوری VOOC 3.0 نام گرفته است. این تکنولوژی در تمامی محصولات آینده اوپو حضور خواهد داشت و شارژی سریعی را برای گوشی به ارمغان می‌آورد.

اوپو به نمایشگر هم توجه کرده و از صفجه‌نمایشی باکیفیت در این محصول بهره گرفته است. نمایشگر بزرگ ۶٫۵ اینچی برای هر کاربری ایده‌آل محسوب می‌شود. کیفیت +FullHD و فن‌آوری LCD قابلیت‌های دیگر این صفحه‌نمایش هستند. پردازش‌گر مدیاتک درون A9x قرار گرفته تا برنامه‌ها و بازی‌های مختلف بدون کندی سرعت اجرا شوند و در عین حال عملکرد دستگاه روان باشد. در کنار این تراشه توان‌مند، ۶ گیگابایت حافظه رم هم قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید کاربران علاقه بیش‌تری نسبت به گوشی‌هایی با مقدار حافظه بیش‌تر نشان می‌دهند و برای همین اوپو نیز برای محصول خود حافظه‌ای ۱۲۸ گیگابایتی را در نظر گرفته است که به این‌ زودی‌ها پر نخواهد شد! حتی درگاه کارت حافظه هم طراحی شده تا بدون مشکل فضای A9x را افزایش دهید. در سال‌های اخیر دوربین سلفی به معقوله‌ای مهم در بین گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و از این رو شرکت‌های مختلف نیز کیفیت این حس‌گر را افزایش می‌دهند. اوپو یکی از همین شرکت‌هاست. در قسمت جلویی A9x دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که عکس‌های باکیفیت و شفافی می‌گیرد. محصول اوپو از اندروید نسخه ۹ یا همان پای بهره می‌برد و به رابط کاربری مخصوص اوپو مجهز است. در آخر باید بگوییم A9x با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار روانه بازارها خواهد شد.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع