حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اینوتکس 2020 امروز افتتاح می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) از امروز آغاز شده و تا شنبه 25 مرداد ادامه دارد. مراسم افتتاحیه با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، 2020 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم افتتاحیه اینوتکس 2020 امروز با سخنرانی آنلاین دکتر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و سخنرانی‌های حضوریِ «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه، ساعت 14 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویدادها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ 22 الی 25 مردادماه 1399 به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.

در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت 3D مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌گردد، تمامی بخش‌های اینوتکس 2020 به صورت مجازی انجام می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر