۳ سال به‌روزرسانی اندروید برای کاربران سرفیس Duo

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت گوگل هم‌اکنون به‌روزرسانی پیکسل‌های خود را تا سه سال پیاپی انجام می‌دهد؛ علاوه‌بر گوگل سامسونگ نیز هفته گذشته اعلام کرد که دارندگان پرچمداران پس از S10 تا سه به‌روزرسانی اصلی را دریافت خواهندکرد. حال شرکت مایکروسافت نیز به جمع این دو شرکت پیوسته و تایید کرده است که تلفن‌هوشمند تاشونده سرفیس دو (Duo) تا سه سال قادر به دریافت به‌روزرسانی‌ها خواهدبود.

مایکروسافت در این تاییدیه به کاربران این دستگاه قول می‌دهد که این سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری، شامل به‌روزرسانی اصلی سیستم و بسته‌های امنیتی نیز می‌شود. مسلما این پشتیبانی هنوز به اندازه آنچه که اپل به کاربرانش ارائه می‌دهد کامل نیست اما باتوجه به اینکه مسئله باعث می‌شود کاربران حداقل تا سه سال بخاطر نبود به‌روزرسانی به تعویض گوشی خود فکر نکنند، کمبودها را جبران می‌کند.

مایکروسافت دو که مدتی زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد قیمتی برابر ۱۳۹۹ دلار دارد که باتوجه به پردازنده موجود در آن که مربوط به سال ۲۰۱۹ می‌باشد و دوربین تک‌گانه کمی زیاد به‌نظر می‌رسد.

این دستگاه نیروی خود را از یک واحد پردازشی اسنپ‌دراگون ۸۵۵ SoC می‌گیرد و به‌صورت پایه مجهز به اندروید ۱۰ می‌باشد. برای سرفیس دو دو نسخه ۱۲۸GB و ۲۵۶GB درنظر گرفته شده است که هردو با ۶GB رم عرضه می‌شوند.

مایکروسافت سرفیس دو از تاریخ دهم سپتامبر در ایالات‌متحده آماده فروش می‌شود اما مایکروسافت، اپراتور AT&T و Best Buy هم‌اکنون درحال پیش‌فروش آن هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر