بروزرسانی جدید اپلیکیشن YouTube Music برای تلویزیون های هوشمند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوگل به تازگی بروزرسانی های جدیدی را برای اجرای اپلیکیشن YouTube Music روی تلویزیون های هوشمند آزمایش کرده است که اعمال آن ها موجب بهبود تجربه کاربری خواهد شد.

همانطور که می دانید، گوگل قرار است سرویس Google Play Music را به نفع YouTube Music از کار بیاندازد. در همین راستا، این کمپانی بروزرسانی های متعددی را جهت آماده سازی سرویس جدید انجام می دهد. دستگاه های بسیاری در حال حاضر قادر به استفاده از اپلیکیشن YouTube Music هستند. گوگل به تازگی کاربرد این سرویس را روی تلویزیون های هوشمند آزمایش کرده است.

غول فناوری نخستین بار در ماه ژوئیه تب YouTube Music را به اپلیکیشن اصلی YouTube اضافه کرد. این تب جدید حاوی لینک های مربوط به لیست های پخش، ویدیوها و آلبوم های توصیه شده ای است که تقریبا در تمام سرویس های موسیقی به چشم می خورند.  با این حال، از امروز کاربران می توانند به لیست های پخش ساخته شده یا ذخیره شده در کتابخانه، و همچنین آهنگ های مورد پسند خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به تصویر بالا، می توانید به آهنگ ها یا آلبوم های ذخیره شده در کتابخانه نیز دست پیدا کنید. نمایش لیست های پخش و آلبوم ها نیز جهت تناسب با صفحه بزرگ تر، تغییر یافته و بروزرسانی شده اند. 

ظاهرا تغییرات بیشتری برای تلویزیون های مجهز به سیستم عامل Anroid TV در راه هستند. تجربه سرویس YouTube Music روی کرومکست جدید نیز با مرور زمان بروزرسانی خواهد شد. اپلیکیشن YouTube Music به شما اجازه می دهد تا به موسیقی های آپلود شده خود در کتابخانه دسترسی پیدا کنید. این قابلیت بسیار تحسین برانگیز است، چرا که سرویس های کمی در حال حاضر امکان آپلود کردن آهنگ های کاربر در کتابخانه ها را فراهم می آورند. به علاوه، You Tube Music در صفحه خانه تلویزیون های اندرویدی به صورت یک ردیف نشان داده می شود که کاربر می تواند با اسکرول کردن و بدون نیاز به اپلیکیشن، لیست پخش دلخواه خود را به اجرا درآورد (تصویر زیر). در نهایت، گوگل یک رابط جدید به نام Now Playing را به اپلیکیشن اضافه کرده، که شبیه به گوشی هوشمند بوده اما برای تلویزیون بهینه سازی شده است.

طبق اظهارات گوگل، بروزرسانی های جدید روی اپلیکیشن Youtube Music اعمال شده اند، اما هنوز مناسب برای استفاده در تلویزیون نیستند. پس از دریافت بروزرسانی ها، تب Music در اپلیکیشن اصلی یوتیوب ظاهر می شود. شما می توانید تمام آلبوم ها و لیست های پخش ذخیره شده در قسمت My COllection را مشاهده کنید. به گفته گوگل، در نهایت اپلیکیشن Play Music جای خود را به YouTube Music می دهد و زمان زیادی تا پایان یافتن این سرویس باقی نمانده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر