تصاویر جاسوسی خبر از فیس لیفت بی ام و X4 می‌دهند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بی ام و x4 در مدل جدید خود از لحاظ ظاهری دستخوش تحولاتی در قسمت چهره و بخش عقب خواهد شد، چرا که برخی تصاویر جاسوسی به دست آمده این سخن را تایید می‌کنند.

بی ام و x4 فیس‌لیفت از چراغ‌های جدید کوچکتر با طراحی گردتر بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد ارتفاع قسمت جلو کمتر شده و هواکش‌های جانبی سپر نیز حالتی گوشه‌دار به خود گرفته‌اند. پوشش استتاری روی جلوپنجره تغییرات این بخش را به حد زیادی پنهان کرده است.

 

ظاهرا در قسمت عقب هم چراغ‌های جدید با گوشه‌های تیزتر به کار گرفته شده باشند. طرح سپر عقب نیز به نظر متفاوت می‌رسد و شامل نوعی سبک طراحی یکپارچه و تزیینات یکنواخت‌تر بین سراگزوزهای چهارگانه می‌شود. در مورد فضای داخلی نیز گرچه تصاویر خاصی در دسترس نیست اما احتمالا به روزرسانی‌هایی نیز در این حوزه صورت خواهد پذیرفت؛ تغییر شمایل اهرم تعویض دنده و ارتقاء سیستم اطلاعات سرگرمی از جمله تحولات جزیی کابین بی ام و ایکس 4 جدید خواهند بود.

بی ام و X4 به احتمال قوی پیشرانه دست نخورده باقی خواهد ماند و یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی تویین توربو با قدرت ۴۷۳ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر نیروی مورد نیاز بی ام و x۴ را تامین خواهد کرد. این رقم برای نسخه M حدود 503 اسب بخار خواهد بود و شتاب صفر تا ۹۶ آن نیز معادل ۴ ثانیه برآورد می‌شود. انتظار می‌رود بی ام و x4 فیس لیفت در سال ۲۰۲۱ و به عنوان مدل ۲۰۲۲ به دست مشتریان برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر