گلکسی S10 با رنگ قرمز در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 در ماه جاری میلادی وارد بازار می شود. مشخصات فنی این محصول با نسخه های دیگر یکسان است.

گلکسی S10 قرمز رنگ که هفته گذشته شاهد افشای تصاویر آن در فضای مجازی بودیم، در ماه جاری میلادی روانه بازار می شود (انتشار تصاویری از نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس). در ابتدا کاربران در کشور سوئیس قادر به دسترسی به آن خواهند بود.

این دستگاه با قیمت 895 دلار در یک فروشگاه آنلاین سوئیسی حضور پیدا کرده است. بر اساس این لیست، نسخه جدید گلکسی اس 10 تنها با 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه های دیگر تنها دارای رنگ متفاوتی بوده و مشخصات آن تفاوتی با سایر نمونه ها ندارد.

علاوه بر گلکسی S10، گلکسی اس 10 پلاس نیز در نسخه قرمز رنگ وارد بازار می شود چرا که شاهد حضور آن در وب‌سایت سامسونگ در کشور سوئیس هستیم. در رابطه با عرضه این گوشی هوشمند در کشورهای دیگر، در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده که دارای حفره برای میزبانی دوربین سلفی تکی است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 6 محافظت شده و همچنین قادر به پشتیبانی از فناوری +HDR10 است.

این دستگاه که به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید پای بهره می برد، با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 مجهز می شود. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی است و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده کنند.

گلکسی اس 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و از دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 10 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع