حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت هوشمند هوامی Amazfit Pop پرو امروز معرفی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هوامی (Huami) در ماه گذشته ساعت هوشمند جدیدی را به نام Amazfit Pop عرضه کرد و اکنون این برند چینی در حال آماده‌سازی نسخه جدیدی از آن به نام Amazfit Pop پرو است که امروز، یعنی ۱ دسامبر به طور رسمی معرفی می‌شود.

این شرکت به‌تازگی پوستر تیزر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند با پشتیبانی از GPS با دقت بالا و همچنین نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته عرضه می‌شود. همچنین از ردیابی سطح اکسیژن خون (SpO2) پشتیبانی می‌کند، ۶۰ حالت مختلف ورزشی دارد و در برابر آب مقاوم است. نگهداری شارژ این ساعت هوشمند با یک بار شارژ کامل، حدود ۹ روز خواهد بود.تیزر پوستر Amazfit Pop پروپیش از این مشخص شده بود که این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی OLED است و انتظار می‌رود با پشتیبانی از NFC به بازار عرضه شود. همچنین گفته شده است که این ساعت هوشمند با الگوریتم Amazfit’s PAI وارد بازار می شود تا کاربر را فعال و با انگیزه نگه دارد.

در مورد قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود قیمت Amazfit Pop پرو کمی بالاتر از (۵۴ دلار) Amazfit Pop باشد. این دستگاه در چندین رنگ عرضه می‌شود و تیزرهای تبلیغاتی تاکنون دو رنگ سبز و صورتی روشن را تأیید کرده‌اند.

 هوامی در کنار Amazfit Pop پرو قرار است ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 مینی خود را نیز امروز در چین معرفی کند. ما همه چیز را راجع به این دستگاه، از جمله قیمت و در دسترس بودن آن، به محض اینکه به طور رسمی معرفی شود، خواهیم دانست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر