کابل منبع تغذیه RGB Strimer Plus لیان لی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لیان لی نسل دوم کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimer خود را معرفی کرده است. این کابل‌ها طراحی و پشتیبانی خارق‌العاده‌ای از کارت‌های گرافیک RTX 3080 و RTX 3090 انویدیا ارائه می‌دهند. این کابل‌ها که نسل جدید کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimmer هستند، دارای هجده حالت مختلف نورپردازی و ۱۶۲ چراغ LED هستند. این مدل جدید که درگاه ۸ پینی سه‌گانه دارد، با نام RGB Strimer Plus و با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در Newegg لیست شده است.

کابل ۸ پین سه‌گانه RGB Strimer Plus با ۱۶۲ چراغ LED در مجموع هجده حالت مختلف نورپردازی را ارائه می‌دهد که قیمت آن در Newegg 59.99 دلار است

شرکت لیان لی از کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimer Plus رونمایی کرده است. این کابل‌ها دارای نوارهایی از جنس LED هستند که در روی کابل منبع تغذیه بافته شده است. این نوارها با دقت در سیلیکون پوشانده شده است. طراحی ساخت این کابل کیفیت فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که LED ها می‌توانند تقریباً در هر کیس رایانه‌های شخصی بدرخشند. این کابل دارای طول ۳۰۰ میلی‌متر است که اجازه می‌دهد کابل‌های اضافی به‌راحتی در پشت مادربرد پنهان شوند.

RGB Strimer Plus

کابل منبع تغذیه RGB Strimer Plus شرکت لیان لی از ویژگی Plug & Design پشتیبانی می‌کند

LED های موجود در کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimer Plus به شکلی زیبا قرار داده شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که دیفیوزر اجازه می‌دهد تا نور به‌وضوح تابانده شود و نور RGB به‌صورت یکنواخت در کل کابل منبع تغذیه توزیع شود. این کابل‌ها ویژگی «Plug & Design» ارائه می‌دهند؛ به این معنی که اضافه کردن این چراغ‌های فوق‌العاده RGB به سیستم خود بدون نیاز به زحمت زیاد قابل انجام است.

RGB Strimer Plus

نسخه جدید کابل‌های منبع تغذیه شرکت لیان لی با نام RGB Stimer Plus با یک کنترلر عرضه می‌شود. این کنترلر می‌تواند طریق هدر ۳GB PIN ARGB به مادربرد متصل شود. کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimer Plus در مجموع هجده حالت مختلف نورپردازی دارند که حالت‌های بین یک تا یازده، تا هفتادوهفت تغییر میزان روشنایی را ارائه می‌دهند. حالت‌های دوازده تا هجده الگوی روشنایی تک‌رنگ را ارائه می‌دهند.

کابل‌های منبع تغذیه RGB Strimer Plus در حال حاضر با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در سایت Newegg.com لیست شده‌اند که البته در حال حاضر قابل‌خرید نیست. این کابل منبع تغذیه همچنین دارای یک سال ضمانت است تا اطمینان حاصل شود که این کابل برای کارت‌های گرافیک RTX 3090 و ۳۰۸۰ شرکت انویدیا قابل‌اعتماد است. این کابل منبع تغذیه به لطف اتصالات سه‌گانه ۸ پین، پشتیبانی از کارت‌های گرافیک RTX 3090 و RTX 3080 انویدیا را ارائه می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر