کیا سورنتو نسل جدید در چندین رندر به نمایش گذاشته شد؛ طراحی تکاملی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای نسل آینده کیا سورنتو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندرها، کیا تغییرات انقلابی در طراحی نسل آینده این خودروی محبوب اعمال نمی کند.

مدل کنونی کیا سورنتو که نسل سوم آن محسوب می شود، از سال 2016 در ایالات متحده آمریکا حضور دارد. این خودرو در سال 2019 بروزرسانی شد؛ با این حال سازنده کره ای آن در حال توسعه نسل آینده آن است.

کیا برای رقابت در بازار کراس اوورها، به دنبال بروزرسانی این خودرو در نسل جدید است. در گذشته نه چندان دور تصاویر جاسوسی این خودروی کره ای در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و حال رندرهای آن توسط Kolesa.ru در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در حالی که نسل آینده کیا سورنتو از طراحی مشابه با نسل کنونی خود بهره می برد، بخش جلویی آن کاملا بازطراحی شده است. در این بخش شاهد جلو پنجره جدید، خطوط برجسته روی کاپوت و چراغ های باریک هستیم. در اطراف چراغ ها، خطوط کرومی رنگ به چشم می خورد. آینه های جانبی این خودرو دارای طراحی مشابه با کیا استینگر است.

انتظار می رود نسل آینده کیا سورنتو دارای طراحی مشابه با خودروی شاسی بلند فول سایز کیا تلوراید باشد (کیا تلوراید از راه رسید؛ بزرگترین خودروی تولیدی کیا تا به امروز). با توجه به این موضوع که در تصاویر جاسوسی بخش پشتی به خوبی پوشانده شده بود، نمی توان سبک طراحی این بخش را پیش بینی کرد.

رندر منتشر شده ما را با یک طراحی بهبود یافته روبه‌رو می کند که مانند بخش جلویی، از چراغ های باریک بهره می برد. تصویر و رندری از کابین این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

اطلاعاتی در رابطه با موتورهای مورد استفاده در این خودرو به اینترنت راه پیدا نکرده است. مدل کنونی به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری و 6 سیلندر 3.3 لیتری مجهز شده که به ترتیب قادر به تولید 185 و 290 اسب بخار قدرت است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع