گوشی Huawei Nova 5 Pro در گیک‌بنچ نمایش داده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



یک گوشی جدید از شرکت گوشی سازی بزرگ چینی هواوی، در گیک‌بنچ به نمایش در آمد. گفته می‌شود این گوشی که با کد مدل SEA-AL10 شناخته می‌شود، گوشی جدید هواوی با اسم هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro) است. حال گیک بنچ یک ینچمارک از این گوشی منتشر کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در ادامه با سایت تک تایمز همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده، گوشی جدید هواوی با اسم هواوی نوا ۵ پرو در سایت گیک بنچ، خود را نشان داده است و بنچمارکی از این گوشی منتشر شده است که بر این احتمال که این گوشی، هواوی نوا ۵ پرو باشد، افزوده است. این گوشی دارای هشت هسته است و امید می‌رود که مانند سایر گوشی‌های بالا رده هواوی، این گوشی نیز از کایرین ۹۸۰ (Kirin 980) بهره ببرد. حال که بنچمارکی از این گوشی منتشر شده است؛ این گوشی در حالت تک هسته‌ای، امتیاز ۳۵۲۰ را به دست آورده است و در حالت هشت هسته‌ای، امتیاز ۹۴۹۷ را کسب نموده است که نشان از آن دارد این گوشی نیز از کایرین ۹۸۰ بهره می‌برد و یکی از گوشی‌های سری نوا ۵ است که با نام هواوی نوا ۵ پرو شناخته می‌شود. این گوشی جدید که با کد مدل SEA-AL10 شناخته می‌شود، دارای ۸ گیگابایت رم و پردازنده هشت‌ هسته‌ای است. این گوشی همچنین از سیستم عامل ۹٫۰ پای استفاده می‌کند. این بنچمارک منتشر شده از این گوشی و امتیازهای ثبت شده از آن، با بنچمارک گوشی‌های مجهز به کایرین ۹۸۰ برابری می‌کند و همین دلیل نیز، بر این احتمال که این گوشی نیز از کایرین ۹۸۰ بهره ببرد را افزایش داده است.

همانگونه که دربالا می‌بینید، این بنچمارک نشان دهنده قدرت این گوشی جدید هواوی است که با کد مدل SEA-AL10 شناخته می‌شود و ممکن است که گوشی هواوی نوا ۵ پرو باشد. این گوشی در حالت تک هسته‌ای، همانگونه که شاهد هستید در تصویر، امتیاز ۳۵۲۰ را به دست آورد و در حالت هشت هسته‌ای امتیاز ۹۴۹۷ را به دست آورده است که با گوشی‌های دارنده تراشه کایرین ۹۸۰ برابری و یکسانی می‌کند. همچنین در این تصویر مشاهده می‌شود که این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم است و از آندروید نسخه ۹٫۰ پای استفاده می‌کند و چنان به نظر می‌رسد که این گوشی نیز شامل گوشی‌هایی نمی‌شود که از آندروید اختصاصی هواوی که با اسم هانگ منگ شناخته می‌شود استفاده نمی‌کند و از آندروید اصلی بهره می‌برد. احتمال می‌رود که این گوشی از ماژول چهار سنسوری برای دوربین پشتی بهره ببرد و همچنین همانند برادر خود یعنی هواوی نوا ۵ آی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و صفحه نمایش آن از نوع آمولد خواهد بود و دارای ناچ قطره‌ای در بالای آن خواهد بود. همچنین گفته می‌شود ک این گوشی در هنگام عرضه با گوشی نوا ۵ آی همراه خواهد بود که همانند این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و از تراشه کایرین ۷۱۰ بهره می‌برد و دارای یک حفره بروی نمایشگر است. همچنین قرار است که گوشی هواوی نوا ۵ نیز با این دو گوشی منتشر شود که از تراشه کایرین ۸۱۰ بهره می‌برد و دارای دوربین چهارگانه پشتی خواهد بود و همچنین از ناچ قطره‌ای در بالای آن برخوردار است.

هر سه این گوشی که در دوربین پشتی دارای اشتراک هستد و هر سه تای این گوشی‌ها از ماژول دوربین چهار سنسوری استفاده می‌کنند، در تاریخ ۳۱ خرداد (مصادف با ۲۱ ژوئن) عرضه خواهند شد و این سه گوشی، تنها نیستند و یک همراه دیگر نیز دارند و آن هم تبلت مدیا پد M6 است. حال باید دید که گوشی‌های جدید هواوی که با اسم سری نوا ۵ به بازار می‌آیند، می‌توانند انتظارات را بر آورده کنند. همانگونه که سازندگان خبر داده‌اند، این سری گوشی بهترین دوربین‌ سلفی را در تمامی دوربین‌های سلفی خواهند داشت و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی بسیار شایعه ساز شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع