نسخه ۵G گلکسی A90 تاییدیه وای فای دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسخه 5G گوشی گلکسی A90 موفق به کسب تایییه وای فای شد. این گوشی هوشمند در نسخه های 4G و 5G وارد بازاز می شود.

گوشی میان رده گلکسی A90 حدودا یک ماه پیش در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد. این محصول توانست در بخش تک هسته ای امتیاز ۳۴۵۸ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۱۰۸۵۲ را به دست آورد. این اسمارت فون مدت هاست که توجه رسانه ها را به سوی خود جلب کرده و تاکنون اطلاعات بسیاری پیرامون مشخصات فنی و ظاهری آن به دست آمده است. اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که سامسونگ، نسخه ۵G گلکسی A90 را اولین بار در کره جنوبی آزمایش می کند. جالب آنکه این شرکت اخیرا موفق شده گواهینامه وای فای را نیز برای این محصول دریافت کند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی گلکسی A90 سامسونگ به شماره مدل SM-A908B علاوه بر بهره مندی از شبکه ارتباطی 5G، مجوز Wi-Fi را نیز دریافت کرده است.

قرار است گوشی گلکسی A90 در دو نسخه 5G و 4G به مشتریان عرضه شود. A90 از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 بهره می گیرد و به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این محصول نیز اندروید 9.0 پای است. گلکسی A90 دارای دوربین با سنسورهای 32 و 8 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات این گوشی نیز می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رولوشن 1080 × 2400 پیکسل و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. طول و عرض این گوشی هوشمند به ترتیب برابر با 165 و 76.5 میلی متر بوده و وزن آن نیز تقریبا 219 گرم است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A90 به دست نیامده اما به احتمال زیاد تا اواخر ماه آگوست شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع