موتورولا G8 بدون برش نمایشگر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

 رسانه تک تایمز – تصاویر جدید موتورولا G8 که اخیرا در رسانه ها منتشر شده، نشان می دهند که این محصول فاقد بریدگی بالای صفحه بوده و همچنین بدون حفره درون نمایشگر از راه می رسد.

تاکنون تصاویر بسیاری از موتورولا G8 به رسانه های خبری راه پیدا کرده اند. برخی از عکس ها نشان می دهند که این گوشی مجهز به فناوری پانچ هول است؛ یعنی دوربین سلفی درون یک حفره روی صفحه نمایش جاسازی شده است. برخی دیگر از عکس ها نیز خبر از وجود یک بریدگی نازک در بالای صفحه می دهند. اما با توجه به تصاویری که اخیرا از G8 منتشر شده، متوجه می شویم که هیچ کدام از این خبرها واقعیت ندارند.  

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، موتورولا G8 نه دارای بریدگی بالای صفحه نمایش است و نه از فناوری پانچ هول بهره می برد. حتی بلندگوی معمولی برای شنیدن صدای مخاطب نیز در این عکس ها دیده نمی شود. تنها چیزی که در دور تا دور گوشی به چشم می خورد، همان حاشیه های نازک است که البته حاشیه پایینی، اندکی پهن تر از حد انتظار است.

موتورولا G8

هنوز زمان بسیاری به عرضه جدیدترین محصول سری G موتورولا یعنی G8 باقی مانده، چراکه این شرکت همین شش ماه پیش از گوشی موتو G7 رونمایی کرده است (گوشی های سری موتو G7 رونمایی شد). ناگفته نماند که موتورولا پیش از این و در آوریل 2018 نیز اسمارت فون G6 را به نمایش گذاشت.

شرکت موتورولا قصد دارد در 23 اوت از گوشی وان اکشن رونمایی کند (احتمال معرفی گوشی موتورولا وان اکشن در تاریخ 23 اوت). این دستگاه از یک دوربین اصلی سه گانه بهره می برد و احتمالا از هفتم سپتامبر آماده فروش به هواداران خواهد بود. موتورولا وان زوم نیز با دوربین چهارگانه وارد بازار می شود، اما تاریخ عرضه این محصول نیز مانند G8 هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع