حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، سیاست‌مداران، فعالان اجتماعی و برخی رقبای شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری از دولت‌ها و خصوصا ایالات متحده انتظار دارند تا رویکرد قوی‌تری در تنظیم‌گری قوانین فعالیت غول‌های فناوری داشته باشند. آن‌ها شرکت‌‌هایی همچون فیسبوک، گوگل، آمازون و اپل را به‌عنوان انحصارگراهای دنیای امروز می‌دانند که باید هرچه سریع‌تر اقدامی برای ...

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، اگر در ساختمان‌های تودرتو و پیچیده‌ی کمپ ردموند مایکروسافت قدم بزنید، با دفاتری مخصوص طراحی سخت‌افزار هم مواجه خواهید شد. گروه‌هایی در این دفاتر فعالیت می‌کنند که با تمرکز زیاد روی جزئیات، طراحی و تولید محصولات سخت‌افزاری را در نظر دارند. آن‌ها در طراحی محصول ساده‌ای همچون کیبورد، توجه و ...

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، امروز آمازون به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک جهان شناخته می‌شود. آیا مردم در سال‌های ابتدایی چنین آینده‌ای برای غول تجارت الکترونیک متصور بودند؟ آمازون در پنجم ژوئیه ۱۹۹۴ تأسیس شد و فروشگاه آنلاین آن در سال ۱۹۹۵ به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرد. در ابتدا تنها محصول آمازون، ...

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، قوانین ضد انحصار آمریکا که به‌نام Antitrust شناخته می‌شوند، در طول تاریخ تلاش کرده‌اند تا شرکت‌های بزرگ هر صنعت نتوانند با خرید و ادغام شرکت‌های رقیب به تنها بازیگر صنایع تبدیل شوند. به‌علاوه هرگونه تلاش برای ایجاد چالش در عملکرد رقبا هم در این قوانین محکوم می‌شود. شرکت‌های غول‌پیکر ...

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، شاید در تصور اولیه‌ی همه‌ی علاقه‌مندان به دنیای فناوری، افرادی همچون ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس به‌عنوان قدرتمندترین و تأثیرگذارترین افراد سیلیکون‌ولی حضور داشته باشند. منتهی سرمایه‌گذاران بزرگی هم در قطب فناوری جهان حضور دارند که نقش مهمی را پیشرفت‌های دنیای فناوری ایفا می‌کنند. از میان آن‌ها ...

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ، طراحی لوگوی یک کسب‌وکار، محصول همکاری بازاریاب برند و متخصص برند است. بهترین و شناخته‌شده‌ترین لوگوها معمولا در سه ویژگی یعنی سادگی، ماندگاری و انتزاعی بودن مشترک هستند؛ لوگوهایی که حتی به سمبل محصول تولیدی آن تبدیل می‌شوند. به‌عنوان مثال همه‌ی مردم جهان لوگوی کوکاکولا را نماد نوشابه می‌دانند. ...