حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

چینی‌ها عاشق این گوشی ارزان هستند!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی اوپو رینو ۱۱ به‌همراه تبلت میان‌رده‌ی اوپو پد ایر ۲ هفته‌ی گذشته در چین معرفی شد. این سری با استقبال چشمگیری مواجه شده و مدل پایه‌ی آن در‌مقایسه‌با نسل قبلی‌اش، رینو ۱۰، رشد ۲۸۰ درصدی در پیش‌فروش را تجربه کرده است. کاربران معتقدند مدل سفید رینو ۱۱ بهترین گوشی سفیدرنگ تاریخ اوپو است.

یکی از افشاگران چینی در ویبو می‌گوید که موجودی سری رینو ۱۱ در‌حال‌حاضر به‌پایان رسیده و مدل Moonlight Gem (سفید سنگی) با تقاضای زیادی روبه‌رو شده است و خرده‌فروشان درخواست موجودی بیشتری دارند.

مدل Reno 11 Pro پرچم‌دار این سری است که از صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند در پنل پشتی از سه دوربین میزبانی می‌کند: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 تله‌فوتو با زوم ۲ برابری. در پنل جلویی آن نیز دوربین سلفی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

مدل پایه‌ی رینو ۱۱ به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با بیشترین شدت روشنایی ۹۵۰ نیت، پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. همچنین، این گوشی دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

مدل پرو رینو ۱۱ از باتری‌ ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۸۰ وات و مدل پایه‌ی رینو ۱۱ از باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند.

قیمت گوشی اوپو سری رینو ۱۱ که فعلاً در چین فروخته می‌شود، از ۲٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۵۰ دلار) برای مدل استاندارد و ۳٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۴۹۵ دلار) برای مدل پرو آغاز می‌شود. انتظار می‌رود این سری در ماه‌های آینده در بازارهای دیگر نیز موجود شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.