خبر تازه پیام‌رسان گوگل با قابلیتی جدید آپدیت شد آذرماه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز در آذرماه ۱۴۰۲

گوگل ورک‌اسپیس مجموعه‌ابزاری قدرتمند و کاربردی شامل مجموعه‌ای از سرویس‌های مدیریتی، بهره‌وری، همکاری‌محور و ابری است. ازجمله قابلیت‌های کاربردی ورک‌اسپیس می‌توانیم به برگزاری جلسات آنلاین و ذخیره‌سازی فایل‌ها در فضای ابری و ذخیره‌سازی و مدیریت فایل‌ها و اسناد به‌صورت گروهی اشاره کنیم.

بنابر بیانیه‌ی گوگل، این غول دنیای جست‌‌و‌جو با به‌روزرسانی جدیدی برای گوگل ورک‌اسپیس قابلیت جدیدی برای مدیریت پیام‌رسان خود ایجاد کرده است. ابزاری جدید برای بررسی و اقدام درباره‌ی محتوای گزارش‌شده در گوگل چت ازطریق کنسول مدیریت ورک‌اسپیس طراحی شده است.

گوگل اعلام کرد که وقتی ابزار جدید دردسترس قرار گیرد، ادمین‌ها می‌توانند گزارش محتوای کانال‌های خود را ببینند و هدفمندتر و ساده‌تر آن‌ها را مدیریت کنند.

هنگامی‌که کاربران گزارش جدید را ارسال می‌کنند، ابزار جدید می‌تواند برای مشاهده‌ی تمام گزارش‌های مرتبط با پیام و بررسی تاریخچه و ویرایش آن استفاده شود.

در‌صورتی‌که محتوا در آینده به تغییرات بیشتری نیاز داشته باشد، ادمین‌ها می‌توانند تغییراتی را روی گزارش اعمال کنند؛ هرچند فقط گزارش‌ها و پیام‌هایی را می‌توانند مدیریت کنند که حداکثر ۱۸۰ روز از زمان ارسال آن‌ها گذشته باشد.

ویژگی جدید به‌تدریج از ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲ بهمن ۱۴۰۲) برای مشتریان سرویس‌های Enterprise Plus و Education Standard و Education Plus منتشر می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.