سیستم فایل جدید اندروید امکان اجرای بازی پیش از دانلود کامل را فراهم می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سیستم فایل جدید اندروید به کاربر اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانلود کامل یک بازی، از اجرای آزمایشی آن روی دستگاه خود لذت ببرد.

انجام بازی در محصولات اندرویدی از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار بوده و گوگل در تلاش است تا تجربه کاربر از انجام بازی ها را بهبود بخشد. طبق گزارش های اخیر، سیستم فایل جدید اندروید به کاربر اجازه می دهد تا پیش از نصب بازی و دانلود آن روی گوشی خود، بازی های اندرویدی را به طور آزمایشی اجرا کند. با بهبود کارایی گرافیکی، گوشی های هوشمند می توانند با بازی های قدرتمند نیز سازگار شوند. پس به طور کلی علاوه بر قابلیت بازی های بیشتر روی دستگاه های اندرویدی، بازار گیمینگ نیز رشد و توسعه خود را حفظ می کند.

با این حال بازی های حجیم به زمان زیادی برای دانلود احتیاج دارند. برخی اوقات کاربر یک بازی حجیم را دانلود و نصب کرده است، اما پس از انجام بازی، چندان جذب آن نمی شود. با استفاده از سیستم فایل جدید گوگل دیگر لازم به نصب کل بازی نیست. یعنی می توان بازی های جدید را به طور آزمایشی و بدون صرف زمان زیاد برای دانلود آن تجربه کرد. سیستم فایل جدید اندروید به بازی ها اجازه می دهد تا پیش از دانلود کامل، شروع به کار کنند.

سیستم فایل جدید اندرویدجزییات این ویژگی جدید در اسناد Google Docs در LWN.net به طور کامل شرح داده شده است. سیستم فایل یک سیستم فایل مجازی لینوکس اختصاصی است که به برنامه ها اجازه می دهد تا همزمان با دانلود منابع و فایل های باینری آن ها از طریق شبکه، USB یا غیره، به اجرا درآیند. بنابراین در هنگام راه اندازی هر برنامه یا بازی اندرویدی حجیم، تنها لازم است تا برخی محتویات را دانلود کرده و بازی را آغاز کنید.

البته باید خاطر نشان کرد که ویژگی جدید به این زودی عرضه نمی شود. یک بازی برای لود مناسب، نیاز به محتویات الزامی و مهمی دارد. اگر این محتویات به طور صحیح جهت دانلود لحاظ نشوند، اجرای برنامه با مشکل مواجه خواهد شد. طراحی بی نقص و دقیق سیستم فایل جدید به زمان احتیاج دارد. طبق گفته های توسعه دهندگان XDA، سیستم فایل جدید احتمالا در اندروید 12 و برای سال 2021 قابل دسترس خواهد شد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع