نمایشگرهای انعطاف پذیر سامسونگ به شرکت های دیگر فروخته می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ دیسپلی تصمیم دارد تا از نمایشگرهای انعطاف پذیر خود استفاده تجاری کرده و آن ها را در معرض فروش قرار دهد.

کمپانی سامسونگ زمان زیادی را صرف نمایشگرهای انعطاف پذیر خود کرده و در سال گذشته، بالاخره این فناوری را در گوشی هوشمند گلکسی فولد پیاده سازی کرد. تا به امروز، شرکت های زیادی موفق به ساخت گوشی های انعطاف پذیر نبوده اند، اما به نظر می رسد که این وضعیت در آینده نزدیک تغییر خواهد یافت.

ظاهرا شرکت سامسونگ دیسپلی قصد دارد تا شیشه فوق باریک (UTG) خود را تجاری سازی کند. این شیشه فوق باریک، در ساخت گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر به کار گرفته می شود. طبق گفته های دنیس چویی، معاون تیم بازاریابی شرکت سامسونگ دیسپلی ساخت و توسعه شیشه های UTG جدید با انعطاف پذیری فوق العاده بالا، امکان برآورد نیازهای مشتریان را فراهم آورده است.

طبق گفته های او، شیشه UTG سامسونگ گزینه تولیدی بسیار جذابی محسوب می شود که در واقع، نشان دهنده وقف تلاش و زمان بسیار، جهت پیشرفت فناوری و تولید ممتاز است.

هنوز مشخص نیست که چه شرکت هایی خواهان خرید نمایشگرهای انعطاف پذیر سامسونگ هستند. اما با تجاری سازی این نمایشگرها و قابلیت دسترسی سایر کمپانی ها به این فناوری، می توان انتظار داشت که در آینده، محصولات مشابه بیشتری به بازار عرضه خواهند شد.

تاکنون تنها چهار شرکت بزرگ یعنی سامسونگ، هواوی، موتورولا و رویال دست به ساخت دستگاه های انعطاف پذیر زده اند و یا در حال تولید این دستگاه ها هستند. گوشی های مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر به علت تعداد محدود، هنوز قیمت بالایی دارند. با این حال، نمایشگرهای تاشو از لحاظ مفهومی ایده جالبی به نظر می رسند و اظهارنظرهای مطرح شده در خصوص آن ها، ترکیبی از نقطه نظرات مثبت و منفی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع