ال جی V60 ThinQ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی گوشی V60 ThinQ 5G را معرفی کرد. این هندست مجهز به جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با چیپ مودم X55 کوالکام است که از سیگنال‌های mmWave و sub-6GHz شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. به علاوه، ال جی یک چیدمان دوربین دوگانه جدید با ۶۴ مگاپیکسل سنسور اصلی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و وسیله جانبی نمایشگر دوگانه را با آن ارائه کرده است.

ال جی V60 ThinQ مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نسبت ۲۰.۵:۹ است. این گوشی در داخل ناچ قطره‌ای خود که آن را از V50S به ارث برده یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر آن همچنین از حسگر اثرانگشت داخلی و پوشش گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد.

دوربین‌ها پشت هندست شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر، لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۷ درجه و یک سنسور مدت زمان پرواز می‌شوند. این گوشی قادر به ضبط ویدئوهای ۸K بوده و از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

در داخل دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه (قابل افزایش با اسلات microSD) استفاده شده است.

ال جی V60 ThinQ از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوعبار و همچنین استاندارد MIL-STD 810G پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار گوشی، اندروید ۱۰ با رابط کاربری UX 9.0 است و یک دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در لبه سمت چپ آن وجود دارد. همچنین باید یک مبدل صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC، اسپیکرهای استریو و چهار میکروفون هم اشاره کنیم.

هندست جدید ال جی، انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از فناوری شارژ +Quick Charge 4 و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. V60 همچنین از جدیدترین استاندارد Wi-Fi 6 بهره می‌برد.

ال جی همچنین وسیله جانبی Dual Screen خود را به‌روز کرده و این وسیله حالا مجهز به پنل ۶.۸ اینچی FHD+ OLED با یک لولای ۳۶۰ درجه Freestop Hinge است. ضمنا یک پنل نوتیفیکیشن جدید ۲.۱ اینچی برای استفاده‌های فوری هم بر روی آن وجود دارد. نمایشگر دوم حالا از طریق پورت USB-C وصل می‌شود و برخلاف نمونه V50 دارای منبع انرژی مستقل نیست.

ال جی V60 در رنگ‌های سفید و آبی از اواخر بهار امسال عرضه خواهد شد. قیمت آن هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع