گوشی P40 Lite E هواوی وارد بازار اروپا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه گذشته هواوی گوشی Y7p را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در تایلند معرفی کرد و حالا این گوشی با نام P40 Lite E راهی اروپا شده است. هم اکنون این گوشی در سایت هواوی لهستان با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. در این سایت گوشی P40 Lite E با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک هواوی بند ۴ به فروش می‌رسد. محصولات فروخته شده از ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) به دست مشتریان خواهند رسید. همانطور که انتظار می‌رفت در این گوشی به جای فروشگاه گوگل، گالری هواوی در دسترس است و برنامه‌هایی با برند هواوی جایگزین برنامه‌های گوگل شده‌اند.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی IPS LCD با وضوح +۷۲۰p و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت گوشی نیز از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده شده است. ضمن اینکه سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است. لرزشگیر با قدرت گرفتن از هوش مصنوعی می‌تواند تصاویری با نوردهی ۶ ثانیه را به ثبت برساند. ضمن اینکه هوش مصنوعی عکس‌ها را در ۲۸۰ گروه دسته‌بندی می‌کند و به این ترتیب جستجو در میان تصاویر بسیار آسان می‌شود. P40 Lite E از شبکه LTE، وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی دارای درگاه میکرو یواس‌بی، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و باتری ۴۰۰۰mAh با شارژ ۱۰ وات است. پردازنده گوشی از نوع Kirin 710F است. P40 Lite E دارای ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با پشتیبانی از ۵۱۲ گیگابایت حافظه خارجی و رابط کاربری EMUI 9.1 می‌باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع