تعطیلی اولین و تنها فروشگاه شیائومی در انگلستان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی اولین و تنها فروشگاه خود در انگلستان را در مدت زمانی کمتر از دو سال پس از افتتاح تعطیل کرد.

شیائومی اواخر سال ۲۰۱۸ یک فروشگاه فیزیکی در شهر لندن دایر کرد و اکنون در مدت زمانی کمتر از دو سال آن را تعطیل نمود. حساب توییتر مربوط به آن نیز مسدود است و همچنین صفحه‌ی می استور در وب‌سایت وست‌فیلد (Westfield) نیز غیر فعال است. وست‌فیلد مرکز خرید بزرگی است که این فروشگاه در آن قرار دارد.

Xiaomi closes its first and only UK store less than two years after opening

نکته‌ی قابل توجه این است که تعطیلی این فروشگاه به خاطر شیوع ویروس جدید کرونا نیست بلکه به خاطر تغییر سیاست شیائومی است.

به هرحال، اهالی انگلستان می‌توانند کالاهای شیائومی مورد نیاز خود را از سایت رسمی شیائومی (mi.com/uk) و همچنین شرکایی مانند آمازون خریداری نمایند. شیائومی هنوز فروشگاه‌های بسیاری در سرتاسر اروپا دارد که بزرگ‌ترین آن در خیابان شانزه‌لیزه‌ی پاریس قرار دارد.

بیانیه‌ی شیائومی درباره‌ی تعطیل کردن تنها فروشگاه‌اش در بریتانیا به این شرح است:

 این تعدیل در سیاست خرده‌فروشی محلی ما، واکنشی مطابق با رشد سریع تجارت ما در اروپای غربی است. از ابتدای زمان ورودمان به انگلستان که بیش از یک سال می‌گذرد، ما عاشق برقراری ارتباط با کاربران، طرفداران برند می (Mi)، و شرکای خود بوده‌ایم و از همه‌ی آن‌ها به خاطر حمایت‌شان سپاسگزاریم. کاربران بریتانیایی و طرفداران برند Mi می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی و سایر کانا‌ل‌های رسمی دیگر که به همراه عرضه‌ی محصولات ما در آینده اعلام می‌شوند، محصولات شیائومی را خریداری نمایند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع