واسط کاربری Magic UI ورژن 3.0 برای گوشی‌های سری 20 آنر ارائه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – برند آنر، یکی از زیر برندهای هواوی اعلام کرده است که از 15 مارچ یعنی حدود 4 روز دیگر برای کاربران گوشی‌های سری 20 آنر از جمله Honor 20، honor 20 pro و View 20 واسط کاربری Magic UI ورژن 3.0 را ارائه خواهد کرد. همچنین قرار است برای گوشی‌های 9X  نسخه 10 EMUI ارائه شود.

آنر در وب سایت رسمی خود به این نکته اشاره کرده است که در حال آزمایش این واسط کاربری بر روی گوشی‌هایی از جمله Honor 10، 10 lite، 20 Lite ، 8X ،9X Pro و v10 است که به زودی در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت. هرچند آنر در خصوص زمان دقیق انتشار این به روزرسانی صحبتی نکرده است.

این واسط کاربری قرار است همراه با طراحی  UX یا همان تجربه کاربری جدید ارائه شود که باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر و ساده‌تر با گوشی هوشمند همراه خود کار کنند. علاوه بر این انباشتگی رنگی در نسخه جدید واسط کاربری Magic Ui 3.0 بیشتر شده است و این امر باعث می‌شود تا تعادل بهتری میان حالت طبیعی و تیره برقرار شود.

همچنین در این واسط کاربری المان‌های بصری بهینه سازی شده‌اند و به کاربر اجازه داده می‌شود تا از حالت صفحه نمایش چندگانه بیشترین بهره را ببرد.

از آنجایی که آنر سعی در ارتقا قابلیت عکاسی در گوش‌های خود داشته است،  فیلترهای عکاسی بیشتری از طریق این واسط کاربری در اختیار کاربران قرار داده شده است. کاربران می‌توانند حتی بعد از ثبت تصویر نیز از این فیلترها برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنند.

طبق گفته آنر، در واسط کاربری Magic UI 3.0 واسط کاربری دوربین نه تنها زیباتر شده است بلکه کار با دوربین را برای کاربر ساده تر می‌کند. مثلا کاربر می‌تواند به راحتی با قابلیت زوم روی اشای مورد نظر عمل بزرگنمایی یا کوچک نمایی را انجام دهد.

به منظور ارتقا ایمنی گوشی‌‌ها در این واسط کاربری قابلیتی با نام محیط اجرای معتبر ارائه شده است که می تواند در هنگام نصب برنامه‌ها جلو نفوذ به گوشی را بگیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع