احتمال تغییر لوگوی وان پلاس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در سال ۲۰۲۰ شاهد تغییر عمده‌ای در استراتژی تلفن‌های هوشمند وان پلاس خواهیم بود. این شرکت قصد دارد برای رقابت با تلفن‌های گلکسی نوت و آیفون‌، گوشی‌های گران‌تری تولید کند. ولی این تنها چیزی نیست که شرکت در حال تغییر آن است.

پیت لاو (Pete Lau)‌، مدیر‌عامل شرکت وان پلاس در یک پست عمومی اعلام کرد که این شرکت برای نام تجاری خود از یک هویت دیداری یا لوگوی جدید رونمایی خواهد کرد. در حالی که مدیرعامل شرکت قصد داشت که طرح این لوگو را مخفی نگه‌ دارد‌، به‌ تازگی برند جدید وان پلاس از دفتر ثبت اختراع چین درز کرده است. با توجه به تصاویر فاش شده‌، تفاوت‌های ظریفی بین لوگو فعلی و لوگوی جدیدی که تصاویر آن به بیرون درز کرده وجود دارد و در واقع‌، چیزی برای شگفت‌زدگی نخواهد داشت.

تشخیص این تفاوت‌ها برای کاربران وان پلاس ساده‌تر خواهد بود. اولین چیزی که در لوگو جدید جلب توجه می‌کند، اندازه و فونت تازه آن است. همچنین ترکیب رنگ‌ها از قرمز و سفید به سیاه و سفید تغییر کرده است که اگر تصایر درز یافته حقیقت داشته باشند‌، این موارد چیزی نیست که بتوان از آن به عنوان تغییر عمده در لوگو نام برد.

این احتمال نیز وجود دارد که تصاویر درز کرده نادرست باشند‌، برای فهمیدن این مورد، باید تا زمانی که وان پلاس رسما از هویت بصری جدید برند خود پرده‌برداری می‌کند‌، صبر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع