رگولاتوری از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی تقدیر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در پیامی از تمامی خدمات دهندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تداوم ارائه خدمات به مردم در بحران کرونا تقدیر کرد.

به گزارش تک تایمز به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی در پیامی از تمامی اپراتورها، سازمانها و شرکتهای وابسته به وزارت ارتباطات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ICT روستائی و … برای تداوم ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به حساسیت شرایط موجود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت کاهش تردد عمومی بسیاری از خدمات بر بستر الکترونیکی و یا به شکل مجازی ارائه می‌شوند و تمامی دست‌اندرکاران حوزه ICT با تلاش بیشتر سعی می‌کنند پایداری ارتباطات حفظ شده و ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به شکل مطلوب تداوم داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در شرایط کنونی که اجتناب از ترددهای غیرضروری یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، ارائه سرویس در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین دفاتر ICT روستائی، مردم را از مراجعه به دستگاهها و نهادهای اداری بی‌نیاز کرده است. بر همین اساس از تلاشهای تمامی همکاران در اپراتورها و دارندگان مجوز ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات که در سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع