ZTE از گوشی Axon 11 5G با دوربین چهارگانه رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ZTE امروز سومین گوشی ۵G خود به نام Axon 11 5G را معرفی کرد. این گوشی به لطف مودم یکپارچه با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G داخل آن، از شبکه ۵G دو حالته (SA و NSA) پشتیبانی می‌کند و مجهز به چهار دوربین با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

نمایشگر Axon 11 5G یک پنل ۶.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است و در بالای خود یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت گوشی نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

در پشت گوشی، چهار دوربین وجود دارد  که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

در داخل Axon 11 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و رم ۶/۸ گیگابایت و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت استفاده شده است. باتری آن ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در بخش نرم‌افزار، پوسته MiFavor 10 را بر پایه اندروید ۱۰ اجرا می‌کند.

Axon 11 5G در دو رنگ مشکی و سفید معرفی شده است و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن ۳۸۰ دلار قیمت دارد، در حالیکه نسخه‌های ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۲۰ دلار و ۴۸۰ دلار قیمت دارند. پیش‌سفارش‌های گوشی هم اکنون در چین آغاز شده ، اما تاریخ فروش‌های رسمی آن هنوز اعلام نشده است. در مورد عرضه جهانی گوشی هم صحبتی نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع