سامسونگ از گوشی میان‌رده گلکسی A31 رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ امروز ۲۴ مارس ۲۰۲۰ از گوشی گلکسی A31 رونمایی کرد تا بازار میان رده های اقتصادی را کمی جذاب‌تر کند. این گوشی در مقایسه با گلکسی M31 کمی باریک‌تر و جمع و جورتر بوده و نمایشگر کشیده‌تری دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر تعبیه شده است.

نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی از پنل سوپر امولد با رزولوشن +1080p بهره می برد. در قسمت بالای گوشی نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین نسبت تصویر 20:9 باعث شده تا گلکسی A31 اندکی باریک‌تر و سبک‌تر از گلکسی M31 باشد.

دوربین چهارگانه پشت دستگاه اما تفاوت زیادی با سری M ندارد؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (ضریب اف 2.0)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (زاویه 123 درجه)، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج چهار دوربین گلکسی A31 هستند.

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد چیپست این گوشی ارائه نکرده اما اطلاعات موجود، از بکارگیری چیپست مدیاتک هلیو P65 در گلکسی A31 حکایت دارند. پردازنده این چیپست از دو هسته کورتکس A75 برای پردازش سنگین بهره می برد. مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود اما می توانید مدل 6/128 گیگابایتی را نیز خریداری کنید. درگاه حافظه microSD نیز از کارت های 512 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A31 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سریع 15 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند. رنگ بندی این گوشی نیز مشکی، آبی، قرمز و سفید اعلام شده اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع