گوشی شیائومی ردمی نوت ۹S معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی دیروز در رویداد آنلاین خود از گوشی ردمی نوت ۹S رونمایی کرد و همانطور که انتظار می‌رفت این هندست نسخه بین‌المللی ردمی نوت ۹ پرو است که قبلا معرفی شده بود. بنابراین ما همچنان با یک گوشی قدرتمند طرف هستیم.

ردمی نوت ۹S دارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است و به گفته شیائومی روشنایی آن می‌تواند تا ۴۵۰ نیت برسد. این نمایشگر همچنین از فناوری HDR10 و استاندارد‌های TÜV Rheinland برای ساطع کردن نور آبی کمتر پشتیبانی می‌کند. نوت ۹S اولین گوشی سری ردمی نوت است که با یک هول پانچ برای دوربین سلفی (که شیائومی آن را Tiny DotDisplay نامیده) معرفی می‌شود. نمایشگر نوت ۹S، مثل قاب پشت، دارای پوشش محافظتی گوریلا گلس ۵ است.

قلب تپنده ردمی نوت ۹S چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. شما می‌توانید ظرفیت حافظه را با کارت microSD افزایش دهید. دو تا از قابلیت‌های موردعلاقه کاربران یعنی جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و IR blaster نیز روی آن وجود دارد.

ماژول دوربین مربعی پشت گوشی دارای چهار دوربین است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی (برای گرفتن عکس‌های پرتره بهتر) می‌شوند.

دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.5 است که می‌تواند ویدئوهای اسلوموشن ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

باتری ردمی نوت ۹S ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و علت وزن ۲۰۹ گرمی گوشی هم همین باتری غول‌پیکر است. این باتری با سرعت حداکثر ۱۸ وات شارژ خواهد شد، اما شیائومی یک شارژر ۲۲.۵ واتی را در جعبه آن ارائه خواهد کرد.

و در آخر اینکه، سنسور اثر انگشت، از پشت به کناره گوشی انتقال یافته است. این روزها به نظر می‌رسد که اکثر گوشی‌های اقتصادی، ادغام حسگر اثر انگشت در دکمه پاور را ترجیح می‌دهند.

در مالزی قیمت ردمی نوت ۹S با ترکیب حافظه ۴/۶۴ گیگابایت معادل ۱۶۵ یورو و با ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۱۹۰ یورو است. قیمت گوشی در فروشگاه آنلاین AliExpress نیز به ترتیب ۲۴۹ دلار و ۲۷۹ دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع