حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی A31 با دوربین چهارگانه و باتری غول‌پیکر معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی A31 امروز معرفی شد. این هندست به خاطر نسبت تصویر بلندتر نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED اش، در مقایسه با پسر عموی خود یعنی M31، باریک‌تر است. این گوشی همچنین به جای اسکنر اثر انگشت پشت، از یک حسگر داخل نمایشگر استفاده کرده است.

نمایشگر گلکسی A31، رزولوشن ۱۰۸۰p دارد و در بالای آن یک ناچ U شکل برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. نسبت تصویر ۲۰:۹ باعث شده تا این گوشی نسبت به M31 حدود ۲ میلیمتر باریک‌تر باشد. ضمن اینکه کمی هم نازک‌تر و سبک‌تر است.

دوربین چهارگانه پشت آن شبیه به دوربین‌های M31 است. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه و دو دوبین ماکرو و عمقی ۵ مگاپیکسلی می‌شوند.

سامسونگ اطلاعات زیادی درباره چیپست گلکسی A31 نداده، اما بنچمارک‌هایِ فاش‌شده، به هلیو P65 مدیاتک اشاره کرده‌اند. این چیپست دو هسته Cortex-A75 دارد که جدیدتر و قدرتمندتر از چهار هسته A73 داخل گلکسی M31 هستند.

گلکسی A31 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، به عنوان مدل استاندارد، معرفی شده و یک گزینه ۶/۱۲۸ گیگابایت هم برای آن وجود خواهد داشت. شیار کارت microSD برای افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت نیز قابل دسترس است.

گلکسی A31 از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۵ وات از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید معرفی شده و اطلاعات قیمت و نحوه عرضه آن به زودی اعلام خواهد شد.

اگر بخواهیم گلکسی A31 را با M31 مقایسه کنیم،M31 دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (سنسور بزرگ‌تر با گشودگی f/1.8)، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و مدل پایه آن ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه دارد. با توجه به اینکه قیمت M31 حدود ۲۰۵ دلار است، بسیار جالب خواهد بود که بدانیم قیمت A31 چقدر خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع