سامسونگ گلکسی M11 با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه‌گانه معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ گوشی گلکسی M11 را معرفی کرد. این گوشی در وب‌سایت امارت‌متحده‌عربی این شرکت، بدون هیچ معرفی مطبوعاتی، قرار گرفته است.

گلکسی M11 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی است. سامسونگ نام چیپست آن را مشخص نکرده، اما یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز را برای آن تائید کرده است. رم گوشی، ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است که با کارت microSD قابل افزایش خواهد بود.

در پشت گوشی سه دوربین وجود دارد که به طور عمودی قرار گرفته‌اند و شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و میدان دید ۱۱۵ درجه و یک سنسور عمقی برای بهبود عکس‌های پرتره می‌شوند. قابلیت فیلمبرداری گوشی به ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 و فوکوس ثابت وجود دارد.

گلکسی M11 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. سایر مشخصات دستگاه شامل بلوتوث ۴.۲، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، وای‌فای b/g/n با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و بدون اتصال NFC می‌شوند. این گوشی با شبکه‌های LTE کار می‌کند و دو شیار سیم‌کارت دارد.

گلکسی M11 در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروشی‌های امارت‌متحده‌عربی قابل دسترس خواهد بود، اما تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع