حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

به‌زودی می‌توانید حساب کاربری خود در WhatsApp را از طریق چندین دستگاه مدیریت کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به گزارش یکی از سایت‌های طرفداریِ پیام‌رسان واتس‌اپ یعنی WABetainfo، واتس‌اپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به موجب آن می‌توانید از حساب کاربری خود در این سرویس به صورت همزمان روی چندین دستگاه استفاده کنید. زمانی که حساب کاربری‌تان در واتس‌اپ روی دستگاه دیگری اجرا شود، اعلانیه‌ای در این مورد دریافت خواهید کرد. اگر یکی از کاربران پیام‌رسان WhatsApp هستید و از چندین دستگاه برای انجام امور خود استفاده می‌کنید، بدون شک این ویژگی بسیار مناسب شما خواهد بود.

این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد اما فیسبوک، شرکتِ مادرِ واتس‌اپ، روند توسعه آن را سرعت بخشیده است و قصد دارد در اسرع وقت، آن را برای عموم کاربران در دسترس قرار دهد. بنابراین، احتمالاً تا چند ماه دیگر شاهد عرضه این قابلیت باشیم.

علاوه بر این، این شرکت در تلاش است تا ویژگیِ پیام‌های تخریب‌شونده را برای چت‌های فردی بازگرداند. اگر در خصوص این ویژگی اطلاعی ندارید باید بگوئیم که از طریق ارسال پیام‌های تخریب‌شونده می‌توانید مشخص سازید که پیام ارسالی شما تا چه زمانی در دسترس باشد و پس از زمان مشخص شده، به صورت خودکار حذف شود. از ویژگی پیام‌های تخریب‌شونده می‌توان به عنوان پیام‌های دارای تاریخ انقضا یا منقضی شده نیز یاد کرد.

اگر کاربر سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ هستید، در حال حاضر از چندین دستگاه برای انجام امور خود استفاده می‌کنید؟ آیا ویژگی جدید واتس‌اپ را برای خود کاربردی می‌دانید یا خیر؟ لطفاً دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع