حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اندروید 10 برای کاربران آمریکایی گلکسی فولد عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
سرانجام پس از مدت‌ها انتظار به‌روزرسانی اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 برای کاربران آمریکایی پرچم‌دار تاشوی گلکسی فولد عرضه شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، آن دسته از افراد علاقه‌مند به فناوری که نسل اول همراه‌های هوشمند تاشو را با گلکسی فولد تجربه کرده‌اند مدت‌هاست که در انتظار عرضه اندروید 10 توسط این کمپانی برای این دستگاه گران‌قیمت هستند.
 
به نظر می‌رسد که پشتیبانی از این تلفن همراه 2000 دلاری به نفع همراه‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه تر و میان رده سامسونگ کنار گذاشته شده باشد. بااین‌حال سامسونگ بالاخره این به‌روزرسانی را برای گلکسی فولد عرضه کرد. گزارش‌های به‌دست‌آمده از Sammobile حاکی از آن است که به‌روزرسانی اندروید 10 برای کاربران آمریکایی گلکسی فولد عرضه شده است.
 
 

البته به نظر می‌رسد که این انتظار طولانی واقعاً ارزشمند بوده است و رابط کاربری One UI 2.1 نیز به همراه به‌روزرسانی اندروید 10 برای گلکسی فولد عرضه شده است. علاوه بر این برخی از ویژگی‌های جدید گلکسی 20 نظیر Quick Share و Music Share نیز با این بسته عرضه شده است.
 
علاوه بر این سامسونگ در عرضه این به‌روزرسانی حجیم از ارائه وصله امنیتی مارس 2020 نیز غافل نشده است. این کمپانی همچنین کارکردهای جدیدی نظیر حالت تاریک در سراسر سیستم، بهینه‌سازی‌های حریم خصوصی، ضبط کننده صفحه‌نمایش و جسچر های جدیدی را برای این همراه هوشمند عرضه کرده است.
 
هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی برای کشورهای دیگر عرضه خواهد شد اما احتمالا این انتظار چندان طولانی نخواهد بود.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع