حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وان پلاس 8 پرو / OnePlus 8 Pro معرفی شد؛ مشخصات فنی و قیمت و تاریخ عرضه و تصاویر و ویدیو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان‌پلاس از مدت‌ها پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد با برگزاری مراسمی آنلاین در روز ۲۶ فروردین، جدیدترین دستاوردهایش را در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند در معرض دید قرار دهد. مراسم ویژه‌ی چینی‌ها سرانجام برگزار شد تا شاهد رونمایی رسمی وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) باشیم؛ دو گوشی هوشمندی که سخت‌افزاری قدرتمند دارند و با ظاهری مدرن در پی به‌چالش‌کشیدن بزرگان بازار هستند. 

در ادامه بخوانید:

بسیاری از کاربران، گوشی‌های هوشمند ساخته‌شده توسط وان‌پلاس را «قاتل پرچمداران» می‌نامند؛ زیرا این گوشی‌ها ضمن داشتن مشخصاتی در حد و اندازه‌ی بهترین گوشی‌های بازار، با قیمتی به‌نسبت پایین‌تر از آن‌ها روانه‌ی بازار می‌شوند. نگاهی کلی به مشخصات وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو نیز، قدرت بالای این گوشی‌ها را به ما نشان می‌دهد؛ اما ظاهرا هزینه‌های تولیدی گوشی‌های جدید وان‌پلاس به‌حدی بالا رفته‌اند که این شرکت مجبور شده است آن‌ها را با قیمتی بالاتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی کند.

با در نظر گرفتن این توضیحات، شاید لقب قاتل پرچمداران برای وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو کمی سنگین باشد؛ البته این موضوع هیچ چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند. پرچمداران جدید وان‌پلاس دستگاه‌هایی قدرتمند با طراحی چشم‌نواز هستند و پتانسیل بالایی برای به‌چالش‌کشیدن رقبای قدرشان دارند.

همانطور که انتظار داشتیم، وان‌پلاس گوشی‌های هوشمند جدیدش را در دو مدل معرفی کرد. هر دو گوشی در حد خودشان سخت‌افزاری قدرتمند دارند، اما این مدل Pro است که به‌عنوان پرچمدار جدید وان‌پلاس شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند که قیمت پایینی هم ندارد، در پنل پشتی از مجموعه‌دوربین چهارگانه با حسگرهای باکیفیت استفاده می‌کند و در رنگ‌های جذابی در دسترس قرار می‌گیرد. 

این مقاله درحال به‌روزرسانی است و برخی از جزئيات آن ممکن است دقیق نباشند؛ تصاویر و اطلاعات تکمیلی به‌زودی اضافه می‌شوند…

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات تک تایمز بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات تک تایمز استفاده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع