مدیر عامل الوپیک: اسنپ از سیاست‌های ناعادلانه خود دست بر نمی‌دارد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – عصر امروز( 26 فروردین ماه) رضا نایبی مدیر عامل الو پیک طی رشته توییتی گلایه‌های خود و اعتراضاتش نسبت به سیاست‌های اسنپ را در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشت.

مدیر عامل الوپیک در توییتر شخصی خود نوشت:« در حالیکه تمام جامعه تحت فشار اقتصادی وحشتناک هستند و همه سعی می‌کنند با هر شرایطی از این دوران عبور کنند، اسنپ باز هم از سیاست های غیر عادلانه خود دست بر نمی‌دارد و می‌خواهد با شکستن قیمت‌ها فشار وحشتناکی به رقبایشان بیاورند.
اما تلخ ترین قسمت ماجرا این است که قربانی این انحصارگری اسنپ یکی از ضعیف‌ترین قشرهای جامعه یعنی پیک موتوری‌ها هستند. واقعا باعث تاسف است»

نایبی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در ادامه این رشته توییت نوشته بود : «استارتاپ های ایرانی بجای تمرکز جهت بهبود تجربه‌ی کاربری مشتری و خلق تمایز، اینقدر روی رقیب متمرکزند؟» افزود:« تمرکز نیست، فقط جهت اطلاع بود. ولی وقتی یه شرکت دائما به دنبال سیاستهای ضد رقابتی میره، باید کاربران مطلع باشند.»

تاکنون این توییت نایبی از جانب مدیران اسنپ بی پاسخ مانده است و باید منتظر ماند و دید اسنپی که بارها و بارها پرونده انحصارطلبی اش بر روی میز شورای رقابت رفته است در ادامه چه واکنشی خواهد داشت . آیا اسنپ اتهامی که به نشانه انحصار دوباره به سویش نشانه رفته است را بی پاسخ خواهد گذاشت؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع