حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آونگ اولین سرویس خدمات غیرحضوری گارانتی را ارائه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خدمات جدید آونگ از ۱۶ فروردین از راه دور و ازطریق چت آنلاین و ارتباط تلفنی و پیک رایگان برای دریافت و تحویل محصول آغاز شده است. سلامت شما برای ما خیلی مهم است و ‌ما در آونگ وظیفه‌ی خود می‌دانیم در این وضعیت هم با خدمات غیر حضوری رایگان درکنار شما باشیم. به‌همین‌دلیل، با شعار «گارانتی غیرحضوری بی‌رقیب»، خدمات غیرحضوری آونگ راه‌اندازی شده تا شما با حفظ فاصله‌ی اجتماعی و خیال راحت از محصولات با گارانتی آونگ لذت ببرید. بعد از سرویس ریکاوری رایگان و گارانتی چهارساله‌ی هارد، این چندمین‌بار است که آونگ با سرویسی متمایز توانسته جایگاه خود را به‌عنوان گارانتی بی‌رقیب کشور محکم‌ کند.

علاوه‌بر‌این، آونگ با راه‌اندازی پیک رایگان شما را از حضور در دفتر گارانتی بی‌نیاز می‌کند. اگر محصول شما با مشکلی رو‌به‌رو شده باشد، آونگ با ارسال پیک رایگان محصول را در منزل از شما تحویل می‌گیرد و پس از بررسی و رفع مشکل محصول، آن را مقابل در منزل تحویل خواهد داد تا نیازی به بیرون‌آمدن از خانه نداشته باشید.

آونگ

برای دسترسی به سرویس چت آنلاین آونگ می‌توانید با واردشدن به صفحه‌ی اصلی آونگ به نشانی avang.ir و ارتباط ازطریق چت آنلاین (آیکون چت قرارگرفته در پایین سمت راست صفحه) سؤالات خود را مطرح کنید و درصورت نیاز، هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم برای دریافت دیگر خدمات غیرحضوری را انجام دهید. این سرویس از ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ پنجشنبه در خدمت شما است.

ازطریق شماره‌تماس ۱۶۶۵ هم می‌توانید در ساعات اداری از راهنمایی و مشاوره تیم فنی آونگ بهره ببرید و اگر در دوران قرنطینه با سؤال یا مشکلی درزمینه‌ی محصولات آونگ رو‌به‌رو شدید، بدون نگرانی آن را حل کنید.

شایان ذکر است این خدمات مخصوص دوره‌ی وضعیت قرمز کرونا و ارائه‌ی سرویس غیرحضوری ازطریق پیک، مخصوص شهر تهران است. در شهرستان‌ها نیز علاوه‌بر دایربودن دفاتر خدمات، سرویس غیرحضوری ازطریق پست به دفتر تهران مقدور است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع