حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویژگی‌ها و تصاویر ریلمی X3 در TENNA منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته گذشته گواهینامه‌ای با کد RMX2142 در TENAA منتشر شد که منتسب به ریلمی X3 بود و حالا لیست مشخصات این گوشی نیز به‌روزرسانی شده است.صفحه نمایش RMX2142 از نوع TFT و دارای کیفیت +FullHD و اندازه آن ۶٫۵۷ اینچ می‌باشد و دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. طراحی پشتی این گوشی شبیه به ریلمی ۶ و دارای دوربین چهارگانه با چینش عمودی می‌باشد. این دوربین شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل، یک سنسور ۸ مگاپیکسل و دو سنسور ۲ مگاپیکسل می‌باشد. در این گوشی از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده شده که به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۷۶۵ باشد. این گوشی با دو رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و با حافظه‌های ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ و احتمالا با رابط کاربری ریلمی UI عرضه خواهد شد. سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت کناری گوشی قرار گرفته است.این گوشی از حالت دوگانه ۵G پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ سفید و آبی خاکستری ارائه می‌شود. ریلمی در این گوشی از باتری ۴۱۰۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات استفاده کرده است.

همچنین ریلمی در حال کار بر روی X3 سوپر زوم می‌باشد که گواهی‌های EEC، NBTC و BIS را بدست آورده است. این گوشی در گیک‌بنچ ظاهر شده و دارای مشخصاتی مثل پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵، رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۰ می‌باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع