معرفی اپلیکیشن‌های بازی هاکی برای اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بازی هاکی یکی از مشهورترین ورزش‌ها در جهان است و توجه و علاقه افراد زیادی از کشورهای مختلف را به سمت خود جلب کرده است. با این وجود شهرت این ورزش کمتر از فوتبال، بسکتبال و یا کریکت است. در ادامه به معرفی  برترین اپلیکیشن‌های بازی هاکی برای اندروید می‌پردازیم.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید تولید شده‌اند که این بازی را شبیه‌سازی می‌کنند. از آنجایی که تمام بازی‌های طراحی شده ارزش دانلود کردن و وقت گذاشتن را ندارند در این مطلب به معرفی برترین اپلیکیشن‌های بازی هاکی برای اندروید می‌پردازیم:

بازی هاکیاین بازی یکی از ساده‌ترین انواع بازی‌های هاکی برای موبایل است که در آن کاربر برای حرکت بین خطوط و جلوگیری از برخورد با رقیب انگشت خود را روی صفحه نمایش می‌کشد. در این بازی قابلیت بازی گروهی و یا انفرادی هر دو وجود دارد. گرافیک بازی به صورت یکپارچه با سیستم‌عامل طراحی شده است. این بازی برای وقت گذرانی گزینه مناسبی است اما از آن دست بازی‌های خارق‌العاده که شما را میخکوب خود کند نیست. در نسخه رایگان بازی تبلیغات درون برنامه‌ای وجود دارد که اگر نسخه پولی آن را خریداری کنید از وجود این تبلیغات خبری نیست.

بازی هاکیESPN Fantasy Sport یک پلتفرم ورزشی است که با دانلود آن می‌توانید به مجموعه‌ای از بازی‌های ورزشی که یکی از آن‌ها هاکی است دسترسی داشته باشید. در این پلتفرم می‌توانید مسابقات یا لیگ خود را بسازید یا به لیگ‌هایی که سایر کاربران در آن ساخته‌اند بپیوندید. همچنین می‌توانید با مدیران سایر لیگ‌ها ارتباط داشته باشید. به عقیده بسیاری این پلتفرم و بازی هاکی آن ارزش این را دارد که بخشی از زمان خود را به آن اختصاص دهید.

بازی هاکیدر این بازی از مکانیسم واقعی ورزش هاکی استفاده شده است. در بازی شما می‌توانید اسکی روی یخ انجام دهید و برای خود امتیاز جمع کنید. در این بازی 60 تیم از جمله تیم‌های قوی تا متوسط وجود دارند. گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده است. هرچند کیفیت گرافیک بازی در حد بازی‌های کنسولی نیست اما نسبت به بازی‌هایی که روی گوشی و سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شوند به نسبت مناسب است. این بازی یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های هاکی است و آخرین نسخه آن حدود یک سال پیش به بازار عرضه شد. با این وجود نسبت به بسیاری از بازی‌های مشابه در درجه بالاتری قرار دارد. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید اما برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آن باید هزینه پرداخت کنید.

بازی هاکیدر این اپلیکیشن بازی هاکی توسط شرکت CBS شبیه‌سازی شده است و به شما امکان این را می‌دهد که تیم خود را تشکیل دهید و به بازیکنان خود آموزش دهید. همچنین امکان شبیه‌سازی بازی‌های فصلی در آن وجود دارد. در این بازی جمع کردن امتیاز بسیار مهم است. این بازی در دو نسخه رایگان و پولی در فروشگاه‌های اپلیکیشن مثل پلی استور قابل دسترسی است.

hockey gamesاین بازی از نوع بازی‌هایی است که در آن دید کاربر از بالا به پایین است. به عبارت دیگر کاربر زیمن بازی را از بالا تماشا می‌کند. در بازی شما کنترل دروازه‌بان و یک اسکیت باز را بر عهده دارید و تا زمانی که امتیازات خود را از دست ندهید بازی می‌کنید. این بازی از قابلیت بازی گروهی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین حالت بازی به صورت تورنمنت نیز در آن وجود دارد. متأسفانه نسخه رایگان این بازی در دسترس نیست و برای دانلود آن باید هزینه پرداخت کنید.

hockey gamesاین بازی یکی از بهترین بازی‌های هاکی برای سیستم‌عامل اندروید است که می‌توانید لحظات جذاب را با آن تجربه کنید. برای کنترل بازی از دکمه‌های تعبیه‌شده در بازی باید استفاده کنید. بازی روان و منسجم طراحی شده است. اگر نسخه رایگان بازی را دانلود کنید در خلال بازی مجبور به مشاهده تبلیغات هستید اما در نسخه پولی آن از تبلیغات مزاحم خبری نیست. به عقیده بسیاری این بازی یکی از بهترین بازی‌های هاکی است که برای سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شده است.

hockey gamesاین بازی نیز یکی دیگر از بهترین بازی‌های هاکی است که توسط سازندگان بازی Hockey Classic 16 به بازار ارائه شده است. در این بازی 40 تیم از آمریکای شمالی، 27 تیم از لیگ هاکی روسیه ، 19 تیم بین‌المللی و 2 تیم متشکل از تمام ستارگان تاریخ هاکی وجود دارد. گرافیک بازی بسیار خوب است و باعث افزایش جذابیت بازی شده است. در نسخه رایگان در هر ساعت می‌توانید فقط با سه تیم بازی کنید اما این محدودیت در نسخه پولی آن وجود ندارد. همچنین در نسخه رایگان برخلاف نسخه پولی  امکان نمایش تبلیغات در حین بازی وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع