ویوو iQOO Neo3 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ویوو ماه گذشته از گوشی iQOO 3 5G رونمایی کرد که یکی از ارزان‌ترین هندست‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در بازار است. این شرکت چینی حالا گوشی جدید دیگری به نام iQOO Neo3 معرفی کرده که مجهز به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اتصال ۵G دوحالته است و قیمت‌اش از  ۲۶۹۸ یوان چین (۳۸۰ دلار) شروع می‌شود.

iQOO Neo3 دارای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ بوده و از فناوری HDR10 بهره می‌برد. یک هول پانچ هم در بالا سمت راست نمایشگر برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

در پشت گوشی هم سه دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

قلب تپنده iQOO Neo3 پردازنده اسنپدراگون ۸۵۶ است که در کنار آن از ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده شده است. باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزار، Neo3 از اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری iQOO UI استفاده می‌کند. این گوشی دارای اسپیکرهای استریو، جک هدفون و یک حسگر اثر انگشت کناری است.

iQOO Neo3 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت آن از ۲۹۶۸ یوان (۳۸۰ دلار) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی آغاز می‌شود و یک مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۲۹۹۸ یوان (۴۲۳ دلار) و یک مدل ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی به ۳۲۹۸ یوان (۴۶۶ دلار) هم وجود دارد. کسانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند می‌توانند نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن را به قیمت ۳۳۹۸ یوان (۴۸۰ دلار) تهیه کنند.

پیش‌سفارش‌های iQOO Neo3 هم اکنون آغاز شده و فروش‌های رسمی آن هم از تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۲۹ آوریل) شروع خواهد شد. هنوز صحبتی درباره عرضه بین‌المللی آن نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع