قیمت بسیار به‌صرفه سامسونگ گلکسی A31 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در حالی که جهان پس از عرضه آیفون SE هنوز در حیرت است، سامسونگ به ما یادآوری می‌کند که معامله‌های خوبی در جریان است.

خرده‌فروشان در کره‌ جنوبی از الان در حال پیش‌فروش گلکسی A31 جذاب و پر از ویژگی‌ هستند، بنابراین قیمت این گوشی میان‌رده از حالا مشخص است.

به گزارش SamMobile، فروشگاه آنلاین کره‌ای کوپانگ این گوشی را با قیمت ۳۷۴ هزار وون (حدود ۳۰۰ دلار) در لیست پیش‌فروش خود قرار داد.

با احتساب صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی اینفینیتی AMOLED با نسبت ابعاد بسیار بلند ۲۰ به ۹ و رزولوشن Full-HD+ (1080  x2400)، حاشیه باریک و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در ساعت، این گوشی بسیار مقرون به‌صرفه است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی داخل شیار U شکل صفحه‌ نمایش، دوربین چهارگانه پشت که دوربین ماژول با قدرت ۴۸ مگاپیکسل و زاویه دید عریض، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق گسترده ۱۲۳ درجه دید افقی و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی که یکی سنسور عمق تصویر بوده و دیگری وظیفه مایکروشات را بر عهده دارد.

نسخه استاندارد گلکسی A31 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا تا سقف ۵۱۲ گیگابایت توسط microSD-card است، عرضه خواهد شد.

این گوشی در فروشگاه کوپانگ فقط با رنگ سیاه منشوری به  پیش‌فروش گذاشته شده است، ولی این گوشی با احتمال زیاد با رنگ‌های منشوری آبی، قرمز و سفید هم عرضه خواهد شد.

ترابری دریایی گلکسی A31 از ششم ماه می ۲۰۲۰ (۱۷ اردیبهشت) شروع خواهد شد. اطلاعاتی در مورد تاریخ و قیمت روز عرضه این محصول در ایالات متحده در دست نمی‌باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع