تصاویر گوشی اوپو A92 با رنگ Aurora Purple فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق تصاویر لو رفته، به نظر می‌رسد که اوپو A92 بیشتر با اوپو A72 شباهت و نقاط مشترک دارد تا اینکه به A92s شبیه باشد. این گوشی دارای طراحی L شکل مستطیلی برای دوربین‌های چهارگانه در پشت گوشی است و همچنین یک حفره در جلو برای دوربین سلفی داراست. البته قبلا هم رندرهایی از این گوشی لو رفته بوده است، اما این تصاویری که اکنون داریم، نشان میدهند که این طراحی رنگ شفق قطبی زیبایی خاصی به این گوشی میدهد.

این ترکیب رنگی، شفق قطبی یا Aurora Purple نامیده میشود، به هر حال در تصویر لو رفته قبلی، رنگ متفاوت و روشنتری را میبینیم (این رنگ را در تصویر زیر می‌توانید ببینید، اما نام آن را هنوز نمیدانیم).

تصویر اوپو A92 در طراحی با رنگ روشن‌تر

مشخصات A92

اگر کمی بیشتر به این تصاویر دقت کنیم، می‌توان فهمید که صفحه نمایش این گوشی ۶.۵ اینچ و دارای رزولوشن +۱۰۸۰p خواهد بود. احتمالا در داخل گوشی هم باید انتظار یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را داشت.

دوربین چهارگانه این گوشی دارای یک ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین با کیفیت فوق‌العاده ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲MP و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این دقیقاً مشابه ستاپ دوربین A72 (و A92s، با وجود طرح متفاوت) است.

قیمت و تاریخ معرفی A92

متاسفانه هنوز با وجود اینکه با این تصاویر و رندرهای لو رفته و اطلاعاتی که از مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند بدست آورده‌ایم، تاریخ دقیق معرفی و رونمایی A92 را نمی‌دانیم و هم‌چنین حدسی نمی‌توان درباره قیمت آن زد و هم‌چنان باید منتظر بمانیم.

برای برآورد قیمت Oppo A92 می‌توان مقایسه‌ای انجام داد، بطور مثال، گوشی A52 (با همان صفحه نمایش و چیپست، اما با حافظه کمتر و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی) که تقریبا با A92 برابری می‌کند، در کشور چین حدود ۲۲۵ دلار یا ۲۱۰ یورو قیمت دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع