نصف آمریکایی ها هنگام کار در خانه / دورکاری شلوار نمی‌پوشند بر اساس نظرسنجی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دنیاگیری ویروس کرونا افراد زیادی را خانه‌نشین کرده است و امروزه بسیاری از کارمندان مجبور شده‌اند از راه دور و در خانه پروژه‌هایشان را انجام دهند. همچنین به‌دلیل نیاز به برقراری ارتباط، امروزه پلتفرم‌هایی نظیر مایکروسافت تیمز و اسلک و زوم برای برگزاری جلسات ویدئویی اهمیتی دوچندان پیدا کرده‌اند و کارمندان ازطریق آن‌‌ها با همکاران ارتباط برقرار می‌کنند.

در چند وقت اخیر، در فضای مجازی مباحثی در بین کاربران مبنی‌بر بی‌علاقگی به پوشیدن شلوار ‌هنگام کار در خانه را شاهد بودیم. ماجرا به جایی رسید که حتی یکی از خبرنگاران رسانه‌ی ABC News با انتشار توییتی اعلام کرد ‌هنگام اجرای گزارش‌ها در خانه‌ شلوار نمی‌پوشد. حتی در اتفاقی جالب‌تر اداره‌ی پلیس شهر تانیتوون ایالت مری‌لند در اطلاعیه‌ای فیسبوکی از مردم خواست هنگام بیرون‌آمدن از خانه برای بررسی صندوق پستی، شلوار بپوشند. 

به‌نظر می‌رسد مبحث مطرح‌شده تنها به خبرنگار ABC News یا مردم ساکن در شهر تانیتوون محدود نمی‌شود. براساس نتایج نظرسنجی جدیدی، تقریبا نیمی از ساکنان آمریکا که در پی وضع قوانین قرنطینه‌ی خانگی جدید محبور شده‌اند در خانه کار کنند، حین کار شلوار نمی‌پوشند. به‌گفته‌ی مؤسسه‌ی پژوهشی YouGov، حدود ۴۷ درصد از آمریکایی‌هایی شرکت‌کننده در نظرسنجی این مؤسسه ‌هنگام کار تمایلی به پوشیدن شلوار و دامن و شلوارک ندارند. نظرسنجی جدید YouGov نشان می‌دهد مردان آمریکایی تقریبا سه‌برابر بیشتر از بانوان اعلام کرده‌اند ‌هنگام کار در خانه به پوشیدن شلوار علاقه ندارند.

نتایج نظرسنجی جدید YouGov همچنین اعلام می‌کند کسانی که در خانه مشغول به کار هستند، بیشتر به لباس‌های بالاتنه اهمیت می‌دهند تا هنگام شرکت در جلسات ویدئویی، مرتب و آراسته به‌نظر برسند. ۵۴ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند پیش از شرکت در کنفرانس ویدئویی، حتما موی سر خود را شانه می‌کنند و ۵۱ درصد نیز گفته‌اند پیش از روشن‌کردن دوربین، صورت خود را می‌شویند و حدود نیمی از آن‌ها نیز می‌گویند قبل از شرکت در کنفرانس، دندان‌هایشان را مسواک می‌زنند.

براساس داده‌های به‌دست‌آمده از نظرسنجی این مؤسسه‌ی پژوهشی، ۲۹ درصد از مردم قبل از برگزاری کنفرانس ویدئویی لپ‌تاپ را به‌جایی می‌برند که نور بهتری داشته باشد و ۲۴ درصد نیز پیش از شرکت در کنفرانس صورت خود را اصلاح می‌کنند و ۱۹ درصد پیش از شرکت در جلسه، صورت خود را آرایش می‌کنند. 

نظرسنجی جدید YouGov در پی توییت خبرنگار رسانه‌ی ABC News برگزار شد. توییت یادشده توجهات زیادی به خود جلب کرد و همین موضوع باعث شد YouGov سراغ شماری از آمریکایی‌ها برود و در این زمینه از آن‌ها سؤالاتی کند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع