ریلمی طی ۲ سال به چهارمین برند بازار هند تبدیل شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی، تلاش اوپو برای تصاحب بازار با نامی دیگر است. به نظر می‌رسد که اوپو تا حدودی موفق هم بوده و حالا ریلمی طی ۲ سال به چهارمین برند بازار هند تبدیل شده است.

روزهای اول ماه می، زمانی است که ریلمی روز تولد خود را جشن می‌گیرد و شرکت اکنون دو سال دارد. در ماه می سال ۲۰۱۸، دیدیم که ریلمی ۱ زیر نظر اوپو ظاهر می‌شود و سپس این برند در ماه آگوست، با ریلمی ۲ راه خود را ادامه داد.

چند ده هزار گوشی هوشمند و دو سال بعد، این برند چهارمین شرکت بزرگ تلفن هوشمند در هند در چارک اول سال ۲۰۲۰ است و همچنین در ماه فوریه نیز حتی عنوان سومین برند برتر جهان را بدست آورد.

این خبر خوب توسط مادهاو شث (Madhav Sheth)، مدیرعامل ریلمی هند به اشتراک گذاشته شد. در سه ماهه اول سال، این برند ۱۴ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد و موقعیت خود را در پشت رهبر شیائومی، در مرحله دوم ویوو، سامسونگ در حال حاضر در رتبه سوم قرار گرفت. ریلمی رشد سالانه ۱۱۹٪ عظیم را تجربه کرده و ۲ درصد از شرکت مادر خود اوپو عقب‌تر است. این شرکت همچنین موفق به فروش ۱۴٪ از کل دستگاه‌ها برای ماه فوریه شد که آن را درست پشت شیائومی با ۳۲٪ و سامسونگ با ۱۷٪ قرار می‌دهد.

در توئیتی دیگر، شث عنوان کرد که ریلمی Buds Air این برند را در رده‌بندی Hearables (هدفون TWS) در صدر ۵ برند قرار داده است. این برند در رده ۵ برند اول در کنار سامسونگ و پشت اپل، JBL و Noise قرار داشت، در حالی که Buds Air به دومین هدفون TWS پرفروش در رده میانی تبدیل شد.

چیز جالب این است که هدفون‌های بی سیم این شرکت با یک سوم قیمت نسبت به محصولات اپل در همان گروه AirPods قرار دارند. همه این اعداد مطمئنا برای کمپانی ریلمی، الهام‌ بخش هستند، اما انتظار داریم کل پویایی بازار در Q2 تغییر کند.

هند از ۲۵ مارس در حالت تعطیل قرار گرفت و در سه هفته اول خرده فروشان اجازه فروش تلفن‌های هوشمند و سایر محصولات غیر‌ضروری را نداشتند. این امر بر تعداد فروش آفلاین و آنلاین تأثیر می‌گذارد، اما پس از پایان سه ماهه دوم، جزئیات بیشتری خواهیم داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع