رندر گوشی های Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد؛ هر دو میان رده!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – امروز رندرهایی از دو گوشی ارزان قیمت هواوی با مدل‌های Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد. با معرفی مشخصات این دو گوشی همراه ما یاشید.

گوشی Huawei Y5p مقرون به صرفه‌تر است. از نمایشگر 5.45 اینچی LCD با وضوح +HD و نسبت 18:9 بهره می‌برد. پس یعنی هیچ پانچی برای دوربین سلفی در آن وجود نداشته و فقط از بالا و پایین مقداری حاشیه دارد.

Huawei Y5pدر این گوشی از چیپست Helio P22 همراه با رم 2 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی و یک پورت microSD برای حافظه اضافی اسفاده شده است.

رندرهای منتشر شده خبر از وجود دو دوربین در پشت گوشی دارد؛ یکی از آن‌ها 8 مگاپیکسلی و دیگری به احتمال زیاد 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز در قسمت بالای گوشی و کنار بلندگو و سنسورها قرار دارد.

باتری این گوشی 3020 میلی آمپر ساعتی است که از درگاه microUSB استفاده می‌کند. همچنین گوشی از اندروید 10 و EMUI 10.1 پشتیبانی می‌کند.

Huawei Y5pمدل Huawei Y6p کمی مدرن‌تر به نظر می رسد؛ گوشی سه دوربین و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی دارد. همچنین از چیپست Helio P22 استفاده می‌کند.

نمایشگر این گوشی نسبت به مدل Y5p فرق دارد؛ نمایشگر 6.3 اینچی LCD با وضوح +HD و یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در آن استفاده شده است.

Huawei Y6pدوربین‌های پشتی گوشی نیز 13، 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. گوشی جدید هواوی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و همچنان از درگاه microUSB برای شارژ مجدد آن استفاده می‌شود. همچنین سیستم عامل اندروید 10 در آن استفاده شده است.

هواوی پیش‌تر مشابه این گوشی‌ها را تولید کرده است؛ Huawei Y5p شباهت زیادی به مدل Honor 9S داشته و Huawei Y6p نیز به Honor 9A شباهت دارد که تغییرات کمی داشته است.

Huawei Y6p

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع