گوشی هواوی Y8s با دوربین سلفی دوگانه رسما رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه گذشته، اخباری درباره‌ی گوشی هواوی Y8s منتشر شد که نمایشگری با بریدگی و دوربین دوگانه‌ی اصلی خواهد داشت. امروز به‌طوررسمی مشخصات فنی این گوشی و تصاویر آن در فهرست وب‌سایت رسمی هواوی در اردن مشاهده شد.

گوشی هواوی Y8s در قاب جلویی نمایشگری با اندازه‌ی ۶/۵ اینچ از نوع LCD دارد که وضوح تصویر FullHD پلاس ارائه می‌کند. در پنل جلویی این نمایشگر بریدگی کوچکی دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین دوگانه‌ی سلفی است و در میان دو حسگر دوربین، اسپیکر قرار گرفته است. طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی هواوی، ماژول اصلی دوربین سلفی حسگر ۸ مگاپیکسل با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 و حسگر ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای ثبت عکس‌های پرتره را شامل می‌شود.

هواوی وای۸اس / Huawei Y8s

دوربین اصلی Huawei Y8s نیز دوگانه و با ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 و حسگر ۲ مگاپیکسلی مشابه موجود در دوربین جلو است. حسگرهای دوربین دوگانه‌ی اصلی در کادر مستطیل‌شکل و به‌صورت عمودی روی یکدیگر در قاب پشتی قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها فلش LED تعبیه شده است تا بتواند نور مناسب برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور را فراهم کند.

هواوی وای۸اس / Huawei Y8s

در ادامه بخوانید:

گوشی هواوی Y8s به تراشه‌ی کرین ۷۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ‌داخلی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت حافظه‌ی جانبی microSD مجهز است. باتری این گوشی هوشمند ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است؛ اما متأسفانه پورت شارژ آن microUSB است و بنابه اطلاعات، از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. علاوه‌براین، سیستم‌عامل گوشی جدید هواوی نسخه‌ی قدیمی‌تر اندروید، یعنی اندروید Pie است و رابط کاربری EMUI 9.1 روی آن قرار داده شده است. دراین‌میان، خبر خوشحال‌کننده این است که هواوی Y8s برنامه‌های گوگل سرویس را دارد.

ناگفته نماند هنوز اخبار رسمی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی هواوی Y8s به بازار منتشر نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع