قیمت ال جی Velvet 5G رسما اعلام شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی چند هفته پیش دعوتنامه معرفی آنلاین گوشی هوشمند بعدی خود یعنی ال جی Velvet را ارسال کرده و چند روز پیش هم مشخصات اصلی این هندست را منتشر کرد. حالا به تازگی قیمت رسمی آن را اعلام کرده است.

قیمت ال جی Velvet 5G برای بازار کره جنوبی ۸۹۹۸۰۰ وون ذکر شده که تقریبا معادل ۷۳۵ دلار می‌شود. این قیمت هرچند منطقی به نظر می‌رسد، اما برای اکثر مردم ممکن است قابل خرید نباشد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، ال جی G8 ThinQ که سال گذشته معرفی شد قیمتی برابر ۸۹۷۶۰۰ وون کره داشت.

بهترین سناریو قیمت برای ال جی Velvet احتمالا ۷۵۰ دلار در بازارهای غربی خواهد بود که آن را ۵۰ دلار ارزان‌تر از وان پلاس ۸ ۵G خواهد کرد. ضمنا بد نیست بدانید که قیمت گوشی ال جی V60 ThinQ 5G از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود.

مشخصان خوب اما نه چندان عالی

ال جی Velvet مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G خواهد بود که در واقع می‌توان گفت نسخه تنزل‌یافته ال جی V60 ThinQ با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است. همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم که دوربین‌های ۴۸/۸/۵ مگاپیکسلی پشت آن در دنیای واقعی چه عملکردی خواهند داشت، اما حداقل در روی کاغذ به نظر می‌رسد که از دوربین‌های سه‌گانه V60 که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی می‌شوند پایین‌تر خواهند بود.

ضمن اینکه V60 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، اما ظرفیت باتری Velvet فقط ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. از طرفی، عمر باتری این گوشی ممکن است به خاطر مصرف انرژی بالای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵، بسیار کمتر باشد که با قیمت ۷۳۵ دلاری آن همخوانی ندارد.

البته ال جی Velvet شاید بتواند با طراحی سه‌بعدی، انحناهای متقارن جلو-پشت و چیدمان دوربین قطره‌ای خودش بتواند از سایر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار متمایز گردد، اما این موارد برای موفقیت آن در برابر هندست‌هایی مانند گلکسی A51، آیفون SE 2020 و پیکسل ۴a گوگل کافی نیستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع