سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اخیرا خبر خوبی برای طرفداران گوشی‌های سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ Plus منتشر شده است. این دو گوشی هوشمند میان‌رده، پس از یک انتظار طولانی، سرانجام موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۰ می‌شوند. هر دو گوشی سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس حدودا یک سال پیش روانه بازار شده بودند. این گوشی‌ها باید در همان اوایل سال ۲۰۲۰ به نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید ۱۰ آپدیت می‌شدند، به هر حال چند ماه تاخیر خوردن چندان هم مهم نیست.

اگرچه شرکت سونی، آپدیت اندروید ۱۰ را هنوز به طور کاملا رسمی برای گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس عرضه نکرده است؛ اما برخی از کاربران در فروم‌های وب‌سایت XDA گزارش کرده‌اند که موفق به دریافت آپدیت نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید شده‌اند. یک سری اطلاعاتی که اخیرا از یک منبع روسی به دست آورده‌ایم، نشان می‌دهند که این آپدیت برای گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس، آپدیت امنیتی ماه مارس را نیز به همراه خواهد داشت. این‌ها تقریبا تمام اطلاعاتی هستند که در حال حاضر درباره آپدیت این دو گوشی در اختیار داریم.

البته یک نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، این است که این آپدیت در حال حاضر در تعداد زیادی از کشورهای اروپایی برای هر دو مدل تک سیمکارت و دوسیمکارته‌ی گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس در دسترس قرار گرفته است. بنابراین، اگر شما هم از هر یک از این گوشی‌ها به عنوان گوشی روزمره خود استفاده می‌کنید، همین حالا می‌توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی‌تان، این آپدیت را دریافت کنید.

در چنین آپدیت‌های مهمی انتظار داریم که در طی چند هفته این آپدیت برای تمام گوشی‌های سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس در دسترس قرار داده شود. اما هنوز اطلاعاتی در اختیار نداریم که چه زمانی این آپدیت برای همه گوشی‌ها عرضه خواهد شد، لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع