آخرین قیمت گوشی سامسونگ در بازار علا الدین | گران نخرید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

قیمت گوشی سامسونگ در بازار علا الدین  به یکی از شاخص های قیمت گذاری قیمت گوشی ها در سراسر کشور تبدیل شده است؛ پیشتر سایت دی جی کالا به عنوان مرجعی برای تعیین قیمت گوشی محسوب می شد اما اکنون همه توجه ها به مظنه قیمت گوشی در علاالدین تهران است. در پیج زیر سعی بر این است تا هر روز قیمت انواع گوشی سامسونگ را به روز کنیم. با تک تایمز همراه باشید.

قیمت روز خودروهای داخلی

 

قیمت گوشی سامسونگ امروز [به روز شده]

قیمت گوشی سامسونگ امروز [به روز شده]

نوسانات قیمت دلار تاثیر مستقیم و فوری بر روی قیمت گوشی در بازار می گذارد به طوری که برخی فروشندگان غیرمنصف، علی رغم اینکه گوشی های مغازه خود را با قیمت های پائین تری خریداری کرده اند اما با سوء استفاده از جو بازار، قیمت گوشی را بالاتر از حاشیه سودی که برای خود تعریف کرده بودند، به دست مصرف کننده می رسانند.

با توجه به نزدیک شدن قیمت دلار به سطح 18 هزار تومان، شاهد افزایش مجدد قیمت گوشی در روزهای اخیر در بازار علا الدین تهران و به طور کلی بازار گوشی های هوشمند هستیم و قیمت گوشی های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با نوسان بازار، با رشد مواجه شده است.

حال باید منتظر ماند و دید ترخیض 3 میلیون گوشی دپو شده در گمرک در آینده نزدیک می تواند تاثیر محسوس بر روی کاهش قیمت گوشیهای سامسونگ و سایر برندهای موجود در بازار ایران بگذارد یا خیر؟

 

 

ارزان ترین گوشی سامسونگ

ارزان ترین گوشی سامسونگ در بازار کنونی ایران مدل e1205 سامسونگ است که با قیمت ۲۹۴ هزار تومان به فروش می رسد.

 

گران ترین گوشی سامسونگ

گران ترین گوشی سامسونگ تا پایان ماه آوریل ۲۰۲۰ بدون شک Samsung Galaxy Fold یا گلکسی فولد سامسونگ است که با قیمت حدودی ۳۸ میلیون تومانی در بازار ایران خرید و فروش می شود.

بهترین گوشی سامسونگ

در خصوص بهترین گوشی سامسونگ نمی توان نظر قطعی داد چرا که لزوماً گران ترین گوشی سامسونگ بهترین گوشی این کمپانی نیست و بسته به عملکرد هر گوشی و رابط کاربری آن، کیفیت گوشی سنجیده می شود و با توجه به بازخوردی که تاکنون از کاربران گرفته شده به نظر می رسد گوشی سامسونگ S10 تاکنون لقب بهترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص داده چرا که کمترین میزان خرابیف کندی و هنگ در آن گزارش شده و از طرفیت نگهداری شارژ بالایی بهره می برد.

 

با توجه به محبوبیت برند Samsung در بین کاربران ایرانی و قیمت مناسب تر آن نسبت به رقیب آمریکایی یعنی گوشی های آیفون، گوشی های سامسونگ از تقاضا و اقبال بیشتری در بازار ایران برخوردارند چرا که هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت در وضعیت بهتری نسبت به گوشی های گران قیمت اپل قرار دارند. در حال حاضر قیمت گوشی سامسونگ مدل A10 و A20 در سطح مناسبی برای بسیاری از خریداران گوشی قرار دارد به طوری که با رصد بازار و آمار، این گوشی بیشترین نرخ خرید توسط مشتریان را در ۶ ماه اخیر به خود اختصاص داده است. کاربران در هنگام خرید گوشی های سامسونگ معمولاً مجذوب طراحی مناسب، کیفیت دوربین ایده آل و قیمت فوق العاده آن نسبت به سایر برندها می شوند.

در صورتی که در سال ۹۹ هنوز به اقدام خرید گوشی نکرده اید پیشنهاد می کنیم، تا یمت گوشی بیش از این بالا نرفته، مبادرت به خرید گوشی های خوش قیمت سامسونگ کنید چرا که با توجه به چشم انداز افزایشی قیمت دلار، به نظر نمی رسد قیمت گوشی کاهشی شود.

در صورتی که قیمت روز گوشی سامسونگ مدل مد نظر خود را در لیست قیمت بالا پیدا نکردید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع