مدیرعامل جدید TikTok کیست؟ کوین مایر را بیشتر بشناسیم

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – یکی از راه‌های که می‌تواند روند رو به رشد یک کسب‌وکار را ادامه دهد، انتخاب مدیرعامل خوب است. شرکت ByteDance به عنوان شرکت مادر اپلیکیشن TikTok، کوین مایر مدیر بخش استریم دیزنی را به عنوان مدیرعامل جدید TikTok انتخاب کرد.

مایر همچنین به عنوان COO در شرکت ByteDance کار خواهد کرد؛ او مسئول بهبود توسعه جهانی شرکت در زمینه‌های موسیقی، بازی و … را بر عهده خواهد داشت. او از اول ژوئن کار خود را شروع خواهد کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، مایر در تلاش بود تا باب ایگر را به عنوان مدیرعامل دیزنی جایگزین خود کند اما این کار با مخالفت دیگران مواجه شد و آن‌ها عجله‌ای برای استخدام مدیرعامل جدید ندارند.

کوین مایرکوین مایر طی سال‌ها نقش اساسی را در استراتژی اینترنت شرکت دیزنی ایفا کرد. او در سایت‌های Go.com و ESPN.com نیز کار کرده و اخیرا مسئولیت نظارت بر اجرای پروژه دیزنی پلاس را برعهده داشت. این سرویس در کمتر از نیم سال، بیش از 50 میلیون کاربر داشته است. البته گفته می‌شود این روند به خاطر همه‌گیری کرونا بوده که دیزنی از این موضوع برای نمایش فیلم‌های جدید به صورت عمومی استفاده کرده است.

مدیرعامل جدید TikTok هنوز برنامه خود برای این اپلیکیشن را مطرح نکرده است. اگرچه بیشتر تجربه کاری مایر روی سرگرمی‌های آنلاین است. این شغل فرصت جدید برای او بوده؛ زیرا اپلیکیشن TikTok در ماه مارس 11 یلیون کاربر جدید داشته و تقاضا برای آن زیاد است. پس یاید دید مایر برای این حجم از کاربران چه برنامه‌ای خواهد داشت!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع